Ĺadny brzuch
witajcie,
skoro zbieramy strony o Delphi, to możemy zbierać także o OpenGL i DX
co wy na to ?? zgadzacie się, to świetnie 8)
strony, które znam:
Ă http://www.directx.neostrada.pl -> OpenGL i DX
Ă http://nehe.gamedev.net -> stronka po angielsku
pozdrówka i dopiszcie tu coś :lol:
milewski28@wp.pl
GG-2720584
Pozdrowka
cytat:aim napisał:
witajcie,
skoro zbieramy strony o Delphi, to możemy zbierać także o OpenGL i DX
co wy na to ?? zgadzacie się, to świetnie 8)
Dobry pomysł :)
Na razie tylko jeden
http://www.opengl.org/
Czuję się zobowiązany do wrzucenia kilku linków:
www.gamedev.net - GameDev Net, czyli podstawa podstaw, i strona chyba najważniejsza dla programisty gier.
http://nexe.gamedev.net - NeXe, czyli jak sami piszą: "NeXe, NeHe DirectX Style"
www.warsztat.pac.pl - druga, po GameDevie, pozycja konieczna dla polskiego programisty gier.
www.flipcode.com - FlipCode Programming, czyli kolejny "are a must-be" game programmera; wiele ciekawych artykułów na temat m.in. właśnie DX i OGL.
www.msdn.microsoft.com/directx - jeden z działów MSDN - poświęcony jest właśnie technologii DirectX. Warto zajrzeć, to w końcu strona jego twórców.
www.gamasutra.com - GamaSutra, czyli Sztuka Pisania Gier. Sporo artykułów ludzi "z branży", warto zajrzeć.
www.agp.prv.pl - nie zapominajmy o Polsce ;) Kolejna, po Warsztacie, strona poświęcona pisaniu gier. Chociaż dopiero w stanie rozwoju, to jednak już jest całkiem sporo dobrych art-ów.
www.komires.com - strona poswiecona nowoczesnym metodom programowania 3D oraz programowaniu emulatorow Atari 8bit (ciekawe polaczenie). Po trochu DX i OGL.
www.gametutorials.com - or, talk to me as if I was three years old. Serie tutoriali z OGL-a i DX-a mogą się przydać przy rozwiązywaniu niektórych problemów.
www.spacesimulator.net - kilka przydatnych tekstów z zakresu podstaw prezentacji świata gry z użyciem Open GL.
//==================================================
Na pierwszy ogień to będzie tyle :)
Pozdrawiam.
Resistance is futile !
good, very good 8)
milewski28@wp.pl
GG-2720584
Pozdrowka
www.delphi.bajo.pl - o to chodziło???
________________________________________________
._-= EVERYTHING THAT HAS BEGINNING HAS AN END =-_.
http://4programmers....ad.html?id=1204 - AFS 1.9.0.5
Mam immunitet wszystkiego na DYS.
zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl zsf.htw.pl
skoro zbieramy strony o Delphi, to możemy zbierać także o OpenGL i DX
co wy na to ?? zgadzacie się, to świetnie 8)
strony, które znam:
Ă http://www.directx.neostrada.pl -> OpenGL i DX
Ă http://nehe.gamedev.net -> stronka po angielsku
pozdrówka i dopiszcie tu coś :lol:
milewski28@wp.pl
GG-2720584
Pozdrowka
cytat:aim napisał:
witajcie,
skoro zbieramy strony o Delphi, to możemy zbierać także o OpenGL i DX
co wy na to ?? zgadzacie się, to świetnie 8)
Dobry pomysł :)
Na razie tylko jeden
http://www.opengl.org/
Czuję się zobowiązany do wrzucenia kilku linków:
www.gamedev.net - GameDev Net, czyli podstawa podstaw, i strona chyba najważniejsza dla programisty gier.
http://nexe.gamedev.net - NeXe, czyli jak sami piszą: "NeXe, NeHe DirectX Style"
www.warsztat.pac.pl - druga, po GameDevie, pozycja konieczna dla polskiego programisty gier.
www.flipcode.com - FlipCode Programming, czyli kolejny "are a must-be" game programmera; wiele ciekawych artykułów na temat m.in. właśnie DX i OGL.
www.msdn.microsoft.com/directx - jeden z działów MSDN - poświęcony jest właśnie technologii DirectX. Warto zajrzeć, to w końcu strona jego twórców.
www.gamasutra.com - GamaSutra, czyli Sztuka Pisania Gier. Sporo artykułów ludzi "z branży", warto zajrzeć.
www.agp.prv.pl - nie zapominajmy o Polsce ;) Kolejna, po Warsztacie, strona poświęcona pisaniu gier. Chociaż dopiero w stanie rozwoju, to jednak już jest całkiem sporo dobrych art-ów.
www.komires.com - strona poswiecona nowoczesnym metodom programowania 3D oraz programowaniu emulatorow Atari 8bit (ciekawe polaczenie). Po trochu DX i OGL.
www.gametutorials.com - or, talk to me as if I was three years old. Serie tutoriali z OGL-a i DX-a mogą się przydać przy rozwiązywaniu niektórych problemów.
www.spacesimulator.net - kilka przydatnych tekstów z zakresu podstaw prezentacji świata gry z użyciem Open GL.
//==================================================
Na pierwszy ogień to będzie tyle :)
Pozdrawiam.
Resistance is futile !
good, very good 8)
milewski28@wp.pl
GG-2720584
Pozdrowka
www.delphi.bajo.pl - o to chodziło???
________________________________________________
._-= EVERYTHING THAT HAS BEGINNING HAS AN END =-_.
http://4programmers....ad.html?id=1204 - AFS 1.9.0.5
Mam immunitet wszystkiego na DYS.