Ĺadny brzuch
'bawie sie' ostatnio troche open GL'em i modelami robionymi z Milkshap'ie [*.mdl] zacząłem też je animować, i w związku z tym mam pytanie.
w większości przykładów jakie widziałem na gamedev itp serwisach uzywane sa animacje juz gotowe, w plikach. Zastanawiam sie czy jest mozliwość poruszania szkieletem czy raczej poszczególnymi 'stawami' za pomocą zmiennych w programie?, czy konieczne jest wyanimowamnie każdego ruchu w prog. graficznym. ?
i czy takie rozwiązanie [poruszanie z poziomu prog.] bywa stosowane np w grach/programach, czy nie?
http://www.sulaco.co...gl/BoneAnim.zip - delphi ale zawsze ;)
zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl zsf.htw.pl
w większości przykładów jakie widziałem na gamedev itp serwisach uzywane sa animacje juz gotowe, w plikach. Zastanawiam sie czy jest mozliwość poruszania szkieletem czy raczej poszczególnymi 'stawami' za pomocą zmiennych w programie?, czy konieczne jest wyanimowamnie każdego ruchu w prog. graficznym. ?
i czy takie rozwiązanie [poruszanie z poziomu prog.] bywa stosowane np w grach/programach, czy nie?
http://www.sulaco.co...gl/BoneAnim.zip - delphi ale zawsze ;)