ďťż

Ładny brzuch

Witam

Mam taki problem: Utowrzyłem okno z podglądem powiedzmy obracającego się sześcianu. Wszystko ładnie śmiga. Następnie chciałe dodać okno (modalne otwierane przez przycisk), z innym podglądem OGL. Problem polega na tym że podczas otwierania drugiego okna nie jest tworzony już podgląd, po prostu nic nie jest twrzone. Mało tego. Jak zamknę to okno okazuje się że podgląd w oknie nadrzędnym też przestał być obsługiwany.

Mniej więcej próbowałem dojść która funkcja powoduje taką sytuację.
Kiedy zablokowałem działanie:
m_hGLContext2 = wglCreateContext(hdc); if(m_hGLContext2==NULL) return FALSE; if(wglMakeCurrent(hdc,m_hGLContext2)==FALSE) return FALSE;
to ogl w oknie nadrzędnym działa bez przerwy i bezproblemowo.

I teraz pytanie: Czy jest możliwość stworzenia dwóch kontekstów jednocześnie aby sobie nie przeszkadzały?

Pozdrawiam




I teraz pytanie: Czy jest możliwość stworzenia dwóch kontekstów jednocześnie aby sobie nie przeszkadzały? Tak :)

Tworzysz dwa konteksty dla gl'a (DC), a podczas rysowania zmieniasz je (RC) funkcją wglMakeCurrent(). Musisz pamiętać, aby SwapBuffers() miało odpowiedni parametr (DC).
Użytkownik Cyrkiel edytował ten post 20 wrzesień 2006, 19:35
Dzięki za odp. A czy jest możliwość sprawdzenia czy dany kontekst jest aktualnie w użyciu? Nie mogę przecież sprawdzić to przez if(m_dcContext) {}
ponieważ jak mi sie wydaje sam kontekst nie jest zwalniany.

wglGetCurrentContext(HGLRC);



Dzięki

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • zsf.htw.pl
  •