Ładny brzuch

Witam! Chciaem zrobi graniastosup w OpenGL:
glBegin(GL_QUADS); for (float i=0;i>=-1;i--) {  glVertex3f(-1.0f,-2.0f,i);  glVertex3f(-2.0f,-2.0f,i);  glVertex3f(-2.0f,2.0f,i);  glVertex3f(-1.0f,2.0f,i); } glEnd();
No... i tym sposobem s ju dwie ciany - przednia i tylnia.

Chciaem zrobi wic dwie pozostae (podstawy na razie pomijam):
 glVertex3f(0.0f,0.0f,1.0f);  glVertex3f(0.0f,0.0f,0.0f);  glVertex3f(0.0f,2.0f,1.0f);  glVertex3f(0.0f,2.0f,0.0f);
I tu pojawia si problem. Zamiast prostokta pojawia si takie co (na zdjciu lekko zakrzywione z powodu dokonania rotacji):
http://img91.imageshack.us/img91/9963/quads1kn.jpg

Podaem cztery punkty, a ta figura ma 5 wierzchokw. O co tu chodzi? :)

//X si nie zgadza przy wsprzdnych, ale to dlatego, e wrzuc to do ptli, bo w kocu dwa takie prostokty musz by ;)
Pozdrawiam i z gry dzikuj
Uytkownik movax edytowa ten post 30 kwiecie 2006, 14:46


Za kolejno wierzchokw ;)

Sprbuj z tak kolejnoci :)

12
43

Faktycznie, bya za kolejno ;) Nie zwrciem na to uwagi :)

Wielkie dziki.

Pzdr.

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • zsf.htw.pl
  •