Ĺadny brzuch
Jak odświezyć ekran, który zapełniłem zmieniajac kolory pikseli za pomoca opengl, bez wywolywania jeszcze raz funkcji ktora go zapelnila poniewaz ona zawiera bardzo czasochlonne i skomplikowane obliczenia?
w uproszczeniu chodzi mi o zapisanie calej zawartosci ekranu do zmiennej czy czegos takiego, a nastepnie jej odtworzeniez z powrotem na ekran.
Jak odświezyć ekran, który zapełniłem zmieniajac kolory pikseli za pomoca opengl, bez wywolywania jeszcze raz funkcji ktora go zapelnila poniewaz ona zawiera bardzo czasochlonne i skomplikowane obliczenia?
w uproszczeniu chodzi mi o zapisanie calej zawartosci ekranu do zmiennej czy czegos takiego, a nastepnie jej odtworzeniez z powrotem na ekran.
Jak odświezyć ekran, który zapełniłem zmieniajac kolory pikseli za pomoca opengl, bez wywolywania jeszcze raz funkcji ktora go zapelnila poniewaz ona zawiera bardzo czasochlonne i skomplikowane obliczenia?
w uproszczeniu chodzi mi o zapisanie calej zawartosci ekranu do zmiennej czy czegos takiego, a nastepnie jej odtworzeniez z powrotem na ekran.
przepraszam za niejasnosc, tak mi sie napisalo ;)
w tej chwili chodzi mi juz tylko o pobranie koloru kazdego punktu na ekranie
mam zamiar stworzyc tablice dwuwymiarowa do ktorej bede zapisywal te kolory.
jaka jest funkcja pobierająca kolor punktu (GL_POINTS) o podanych współrzędnych?
wiem ze to jest strasznie nieefektywna metoda, ale nie znam sie za bardzo na opengl :(
tak na marginesie to jest program rysujacy fraktal, czyli wszystko w 2d
Użytkownik wiewi edytował ten post 12 czerwiec 2005, 15:43
jak chcesz caly bufor koloru pobrac to zainteresuj sie funkcja glReadPixels
zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl zsf.htw.pl
w uproszczeniu chodzi mi o zapisanie calej zawartosci ekranu do zmiennej czy czegos takiego, a nastepnie jej odtworzeniez z powrotem na ekran.
Jak odświezyć ekran, który zapełniłem zmieniajac kolory pikseli za pomoca opengl, bez wywolywania jeszcze raz funkcji ktora go zapelnila poniewaz ona zawiera bardzo czasochlonne i skomplikowane obliczenia?
w uproszczeniu chodzi mi o zapisanie calej zawartosci ekranu do zmiennej czy czegos takiego, a nastepnie jej odtworzeniez z powrotem na ekran.

Jak odświezyć ekran, który zapełniłem zmieniajac kolory pikseli za pomoca opengl, bez wywolywania jeszcze raz funkcji ktora go zapelnila poniewaz ona zawiera bardzo czasochlonne i skomplikowane obliczenia?
w uproszczeniu chodzi mi o zapisanie calej zawartosci ekranu do zmiennej czy czegos takiego, a nastepnie jej odtworzeniez z powrotem na ekran.

przepraszam za niejasnosc, tak mi sie napisalo ;)
w tej chwili chodzi mi juz tylko o pobranie koloru kazdego punktu na ekranie
mam zamiar stworzyc tablice dwuwymiarowa do ktorej bede zapisywal te kolory.
jaka jest funkcja pobierająca kolor punktu (GL_POINTS) o podanych współrzędnych?
wiem ze to jest strasznie nieefektywna metoda, ale nie znam sie za bardzo na opengl :(
tak na marginesie to jest program rysujacy fraktal, czyli wszystko w 2d
Użytkownik wiewi edytował ten post 12 czerwiec 2005, 15:43
jak chcesz caly bufor koloru pobrac to zainteresuj sie funkcja glReadPixels