Ładny brzuch
Witam was :) Nie wiedziaem jak to napisac :)
Tzn tak chciaem eby po nacisniciu lewego przycisku myszy bya wykonywana akcja :P No i mam takie co:
if(keys[VK_LBUTTON]) { //kod }
Tak ale nie dziaa.. Mylaem e VK_LBUTTON bedzie dziaa. Czy moecie mi pomc :) Co zrobic :D Jeeli zamiast VK_LBUTTON dam np.klawisz SHIFT to wszystko dziaa :)
Keys jak si domylam zmienia si podczas odbierania komunikatu WM_KEYDOWM i WM_KEYUP, a Ty musisz obsuy WM_LBUTTONDOWN :)
Te nie dziaa :)
Te nie dziaa :) Poka kod, bo na razie nie wiem, czy wiesz, o co mi chodzi.
[code]
bool keys[256];
.....
case WM_CREATE:
hDC = GetDC( hWnd );
SetDCPixelFormat( hDC );
hRC = wglCreateContext( hDC );
wglMakeCurrent( hDC, hRC );
InitGL();
break;
case WM_DESTROY:
gluDeleteQuadric(obj);
wglMakeCurrent( hDC, NULL );
wglDeleteContext( hRC );
PostQuitMessage( 0 );
break;
case WM_SIZE:
ResizeGLWindow(LOWORD(lParam), HIWORD(lParam));
break;
case WM_KEYDOWN:
keys[wParam]=TRUE;
break;
case WM_KEYUP:
keys[wParam]=FALSE;
break;
case WM_LBUTTONDOWN:
//kod
break;
Uytkownik Sobian edytowa ten post 07 kwiecie 2006, 14:17
Przecie @Cyrkiel ci napisa, e masz obsuy komunikat WM_LBUTTONDOWN :mad:
Przecie @Cyrkiel ci napisa, e masz obsuy komunikat WM_LBUTTONDOWN :mad:
Utwrz sobie osobn zmienn na komunikaty myszy ;)
Tak jak masz obsuony komuniakat np. WM_CREATE tak samo musisz obsuy komunikat WM_LBUTTONDOWN :blink:
Tak jak masz obsuony komuniakat np. WM_CREATE tak samo musisz obsuy komunikat WM_LBUTTONDOWN :blink:
zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl zsf.htw.pl
Tzn tak chciaem eby po nacisniciu lewego przycisku myszy bya wykonywana akcja :P No i mam takie co:
if(keys[VK_LBUTTON]) { //kod }
Tak ale nie dziaa.. Mylaem e VK_LBUTTON bedzie dziaa. Czy moecie mi pomc :) Co zrobic :D Jeeli zamiast VK_LBUTTON dam np.klawisz SHIFT to wszystko dziaa :)
Keys jak si domylam zmienia si podczas odbierania komunikatu WM_KEYDOWM i WM_KEYUP, a Ty musisz obsuy WM_LBUTTONDOWN :)
Te nie dziaa :)
Te nie dziaa :) Poka kod, bo na razie nie wiem, czy wiesz, o co mi chodzi.
[code]
bool keys[256];
.....
case WM_CREATE:
hDC = GetDC( hWnd );
SetDCPixelFormat( hDC );
hRC = wglCreateContext( hDC );
wglMakeCurrent( hDC, hRC );
InitGL();
break;
case WM_DESTROY:
gluDeleteQuadric(obj);
wglMakeCurrent( hDC, NULL );
wglDeleteContext( hRC );
PostQuitMessage( 0 );
break;
case WM_SIZE:
ResizeGLWindow(LOWORD(lParam), HIWORD(lParam));
break;
case WM_KEYDOWN:
keys[wParam]=TRUE;
break;
case WM_KEYUP:
keys[wParam]=FALSE;
break;
case WM_LBUTTONDOWN:
//kod
break;
Uytkownik Sobian edytowa ten post 07 kwiecie 2006, 14:17
Przecie @Cyrkiel ci napisa, e masz obsuy komunikat WM_LBUTTONDOWN :mad:
Przecie @Cyrkiel ci napisa, e masz obsuy komunikat WM_LBUTTONDOWN :mad:
Utwrz sobie osobn zmienn na komunikaty myszy ;)
Tak jak masz obsuony komuniakat np. WM_CREATE tak samo musisz obsuy komunikat WM_LBUTTONDOWN :blink:
Tak jak masz obsuony komuniakat np. WM_CREATE tak samo musisz obsuy komunikat WM_LBUTTONDOWN :blink: