ďťż

Ładny brzuch

witam
chcialem przez wakacje pobawic sie openGL i stego co wiem to najlepiej używać visuala ale los chciał niemam .Mam zato buldiera C++ i zastanawiam sie jak zacząc od poczatku bo visualu wiem ze trzeba podacz pare rzeczy w projekcie a jak to wyglada w buldierze. Tak mały opis by mi się przydał.
A jeszcze jedno może ktoś ma namiar na e booka o openGL.



Nie trzeba się specjalnie męczyć z projektem. U mnie nawet libów nie trzeba było załączać. Builder wszystko sam zrobił... Jak nie załączy sam to dodaj je jako pliki projektu. Liby mają te same nazwy co w vc (chyba opengl32.lib glaux.lib glu32.lib)

A! jeszcze jedno. jeśli chcesz wszystko zrobić samemu to stwórz projekt konsolowy winapi

a moze e-book jakis o openGL i jakieś materiały związane z buldierem i openGL

z jako takim ebookiem do buildera i gla się niespotkałem. lepiej poszukaj dobrej strony. takich jest pełno.



juz sie rozgladalem i troche mam tego ale szukam e-booka helionu

Tak sie uparłeś na heliona? Ebooków nie widziałem. Powiem Ci że nie ma różnicy czy piszesz w vc++ czy borlandzie, jeśli tylko piszesz pod czystym winapi (bez tego całego vcl).

Kup sobie książke "OpenGL. Ćwieczenia". Ja z "ćwiczeń" helionu naumiałem sie pascala i c++ :P

"OpenGL. Ćwiczenia" to niestety ksiażka w Delphi ...

Masz tutaj kurs OpenGL. http://www.uw-team.o...engl/kursgl.zip

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • zsf.htw.pl
  •