Ĺadny brzuch
Znam podstawy c++. Czy moge się brać za programowanie w windows i za DirectX, a w między czasie uczyc się dalej c++? Czy to głupi pomysł? Codzi mi o podstawy matematyczne, podstawy Win API i podstawy DirectX.
Znam podstawy c++. Czy moge się brać za programowanie w windows i za DirectX, a w między czasie uczyc się dalej c++? Czy to głupi pomysł? Codzi mi o podstawy matematyczne, podstawy Win API i podstawy DirectX.
Znam podstawy c++. Czy moge się brać za programowanie w windows i za DirectX, a w między czasie uczyc się dalej c++? Tak, jak najbardziej.
Czy to głupi pomysł? Oczywiscie, ze nie.
Jezeli znasz juz w miare niezle c++, to zapoznaj sie z niezbednymi podstawami - tworzenie i obsluga okienka w winapi, i mozesz startowac przygode z dx-em (koniecznie z SDK w "reku" - przyklady, dokumentacja itp).
Nic nie stoi na przeszkodzie, zeby rownolegle poznawac inne zagadnienia - wiecej - wlasnie tak sie dzieje :). Programista to elastyczna osoba a nie kolejka w ktorej zadanka stoja w szeregu. Wgryzajac sie bedzie Ci trudno - ale tym bardziej utrwalisz sobie wiedze i zdolnosc radzenia z problemami.
PS - nie sluchaj migajka bo on operuje stereotypami :)
PS2 - migajek - WinAPI jakie sie uzywa do dx-a to moze z 0.001% WinAPI ;p (albo i mniej ;) ). Dajcie juz spokuj z tym "naucz sie winapi"
Użytkownik st3tc edytował ten post 21 wrzesień 2005, 21:23
PS - nie sluchaj migajka
Nauka WinAPI w ogole nie jest dobra nauka C++, zwazajac na fakt, ze caly interfejs WinAPI rownie dobrze dziala w C. Co to znaczy, to chyba nie musze mowic :)
calkowicie zgadzam sie z marcepanowym_kapturkiem.
Najpierw uczy sie C++, a potem mozna sie prac za jakies interfejsy. Zeby brac sie za interfejsy, cz jaies bibloeki go GUI, powinno sie znac dobrze jezyk. Prawda jest, ze WinAPI stosowane w DX jest minimalne, co ni zmienia faktu, ze sa tam rzeczy zaawansowane, ktore powinno sie najpierw poznac na latwiejszych przykladach :D
DX jest minimalne, co ni zmienia faktu, ze sa tam rzeczy zaawansowane, ktore powinno sie najpierw poznac na latwiejszych przykladach :D np. ?
Moje zdanie(napewno będę objechany za nie) - skoro zadajesz pytanie "Kiedy brać się za DirectX?" to znaczy, że jeszcze nie pora :)
Zrób jak uważasz.
OK, dzieki!
zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl zsf.htw.pl
Znam podstawy c++. Czy moge się brać za programowanie w windows i za DirectX, a w między czasie uczyc się dalej c++? Czy to głupi pomysł? Codzi mi o podstawy matematyczne, podstawy Win API i podstawy DirectX.

Znam podstawy c++. Czy moge się brać za programowanie w windows i za DirectX, a w między czasie uczyc się dalej c++? Tak, jak najbardziej.
Czy to głupi pomysł? Oczywiscie, ze nie.
Jezeli znasz juz w miare niezle c++, to zapoznaj sie z niezbednymi podstawami - tworzenie i obsluga okienka w winapi, i mozesz startowac przygode z dx-em (koniecznie z SDK w "reku" - przyklady, dokumentacja itp).
Nic nie stoi na przeszkodzie, zeby rownolegle poznawac inne zagadnienia - wiecej - wlasnie tak sie dzieje :). Programista to elastyczna osoba a nie kolejka w ktorej zadanka stoja w szeregu. Wgryzajac sie bedzie Ci trudno - ale tym bardziej utrwalisz sobie wiedze i zdolnosc radzenia z problemami.
PS - nie sluchaj migajka bo on operuje stereotypami :)
PS2 - migajek - WinAPI jakie sie uzywa do dx-a to moze z 0.001% WinAPI ;p (albo i mniej ;) ). Dajcie juz spokuj z tym "naucz sie winapi"
Użytkownik st3tc edytował ten post 21 wrzesień 2005, 21:23
PS - nie sluchaj migajka

Nauka WinAPI w ogole nie jest dobra nauka C++, zwazajac na fakt, ze caly interfejs WinAPI rownie dobrze dziala w C. Co to znaczy, to chyba nie musze mowic :)
calkowicie zgadzam sie z marcepanowym_kapturkiem.
Najpierw uczy sie C++, a potem mozna sie prac za jakies interfejsy. Zeby brac sie za interfejsy, cz jaies bibloeki go GUI, powinno sie znac dobrze jezyk. Prawda jest, ze WinAPI stosowane w DX jest minimalne, co ni zmienia faktu, ze sa tam rzeczy zaawansowane, ktore powinno sie najpierw poznac na latwiejszych przykladach :D
DX jest minimalne, co ni zmienia faktu, ze sa tam rzeczy zaawansowane, ktore powinno sie najpierw poznac na latwiejszych przykladach :D np. ?
Moje zdanie(napewno będę objechany za nie) - skoro zadajesz pytanie "Kiedy brać się za DirectX?" to znaczy, że jeszcze nie pora :)
Zrób jak uważasz.
OK, dzieki!