ďťż

Ładny brzuch

Witam, mam pytanie o obsługę komponentów do komunikacji sieciowej.
Czy Turbo C++ (podstawowa wersja) posiada w sobie komponenty potrzebne do komunikacji? Znalazłem tam TcpClient i TcpServer, ale do końca nie wiem jak to ze sobą połączyć.
Jak zrobić wysyłanie komunikatów, wysyłanie plików, itp. Prosiłbym o przykładowy kod.
Z góry dziękuję za pomoc...



Skorzystaj z systemowego WinSock'a, po co co gotowe komponenty? Odsyłam do google np.:
http://www.google.pl...%...=Szukaj&lr=


Skorzystaj z systemowego WinSock'a, po co co gotowe komponenty? Odsyłam do google np.:
http://www.google.pl...%...=Szukaj&lr=

Skorzystanie z samego winsocka daje sporo (dużo uczy), to fakt. Ale zdania "po co gotowe komponenty" nie rozumiem. Uważasz że gotowe komponenty są niepotrzebne? Że wszystko należy klepać od nowa samemu? Między innymi to mi właśnie się nie podoba w programowaniu pod windows - tam używanie wspólnych bibliotek jest rzadkością i większość się klepie od nowa - bez sensowne tracenie czasu...
// @Down: Jeżeli TcpClient to jest to samo co TClientSocket w D6 to popieram ;). Myślałem po prostu, że to co napisałeś dotyczy ogólnie komponentów.
Użytkownik Ali240 edytował ten post 18 sierpień 2007, 15:55
Nie, poprostu biblioteki Borlanda są do [ciach!] i ich nie polecam. Lepiej napisać sobie własne klasy i się na nich opierać. Przecież nikt nie karze pisac ich od nowa przy każdym projekcie.

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • zsf.htw.pl
  •