Ĺadny brzuch
Mam problem przy pisaniu "gry" w 3d. niewiem jak zrobic sprawdzanie kolizji - czy gracz stoi na ziemi i nie kolizjiuje z zadna sciana. to co napisalem do tej pory jest za wolne i dosyc prymitywne. moze ktos zna sposob na to, lub ma linka do jakiegos kursu/arta na ten temat??
Sprawdź na http://www.komires.c...s/page1-13.html, tam masz sporą dawkę teorii kolizji.
Użytkownik bart_89 edytował ten post 08 luty 2005, 12:49
Poszukaj na forum - gdzieś jest jak tłumaczyłem (chyba gokudbz) wszystkie rodzaje kolizji. Wzory znajdziesz na http://www.komires.c...s/page1-01.html
zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl zsf.htw.pl
Sprawdź na http://www.komires.c...s/page1-13.html, tam masz sporą dawkę teorii kolizji.
Użytkownik bart_89 edytował ten post 08 luty 2005, 12:49
Poszukaj na forum - gdzieś jest jak tłumaczyłem (chyba gokudbz) wszystkie rodzaje kolizji. Wzory znajdziesz na http://www.komires.c...s/page1-01.html