Ĺadny brzuch
Czy możecie mi przełożyć polecenia z Button-a na komponenty: Edit, CheckBox, TrackBar
//-----------------------------------------------------------
//- tekst z Buttona ----------
hwnd = FindWindow(0, "Metal Gear Solid PC");
GetWindowThreadProcessId(hwnd, &procid);
handle = OpenProcess(PROCESS_ALL_ACCESS, 0, procid);
ReadProcessMemory(handle, (void*)ad, &val, sizeof(val), 0);
DWORD ad = 0x0078E808;
val = 400;
WriteProcessMemory(handle, (void*)ad, &val, sizeof(val), 0);
watk = CreateThread(0,0,watek,0,0,&wat);
TerminateThread(watk, 0);
/- reszta kodu ---------------
#include <vcl.h>
#pragma hdrstop
#include <iostream.h>
#include "Unit1.h"
#include <windows.h>
DWORD ad;
DWORD val;
DWORD procid;
HWND hwnd;
HANDLE handle;
DWORD wat;
HANDLE watk;
DWORD WINAPI watek(void *) {
for (;;) {
Sleep(100);
WriteProcessMemory(handle, (void*)ad, &val, sizeof(val), 0);
//-----------------------------------------------------------
z tym że chciał bym żeby w Edit była aktualna wartość z pamięci by była pobierana cały czas
z pamięci i by dało się ją zmieniać
TrackBar prócz możliwości przesuwania była na nim wyświetlana aktualna wartość tzn. by suwak
się przesuwał podczas pierwszego uruchomienia programu i był od razu w odpowiednim miejscu
Metal Gear Solid
zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl zsf.htw.pl
//-----------------------------------------------------------
//- tekst z Buttona ----------
hwnd = FindWindow(0, "Metal Gear Solid PC");
GetWindowThreadProcessId(hwnd, &procid);
handle = OpenProcess(PROCESS_ALL_ACCESS, 0, procid);
ReadProcessMemory(handle, (void*)ad, &val, sizeof(val), 0);
DWORD ad = 0x0078E808;
val = 400;
WriteProcessMemory(handle, (void*)ad, &val, sizeof(val), 0);
watk = CreateThread(0,0,watek,0,0,&wat);
TerminateThread(watk, 0);
/- reszta kodu ---------------
#include <vcl.h>
#pragma hdrstop
#include <iostream.h>
#include "Unit1.h"
#include <windows.h>
DWORD ad;
DWORD val;
DWORD procid;
HWND hwnd;
HANDLE handle;
DWORD wat;
HANDLE watk;
DWORD WINAPI watek(void *) {
for (;;) {
Sleep(100);
WriteProcessMemory(handle, (void*)ad, &val, sizeof(val), 0);
//-----------------------------------------------------------
z tym że chciał bym żeby w Edit była aktualna wartość z pamięci by była pobierana cały czas
z pamięci i by dało się ją zmieniać
TrackBar prócz możliwości przesuwania była na nim wyświetlana aktualna wartość tzn. by suwak
się przesuwał podczas pierwszego uruchomienia programu i był od razu w odpowiednim miejscu
Metal Gear Solid