ďťż

Ładny brzuch

Czy możecie mi przełożyć polecenia z Button-a na komponenty: Edit, CheckBox, TrackBar

//-----------------------------------------------------------

//- tekst z Buttona ----------

hwnd = FindWindow(0, "Metal Gear Solid PC");
GetWindowThreadProcessId(hwnd, &procid);
handle = OpenProcess(PROCESS_ALL_ACCESS, 0, procid);
ReadProcessMemory(handle, (void*)ad, &val, sizeof(val), 0);
DWORD ad = 0x0078E808;
val = 400;
WriteProcessMemory(handle, (void*)ad, &val, sizeof(val), 0);
watk = CreateThread(0,0,watek,0,0,&wat);
TerminateThread(watk, 0);

/- reszta kodu ---------------

#include <vcl.h>
#pragma hdrstop
#include <iostream.h>
#include "Unit1.h"
#include <windows.h>
DWORD ad;
DWORD val;
DWORD procid;
HWND hwnd;
HANDLE handle;
DWORD wat;
HANDLE watk;

DWORD WINAPI watek(void *) {
for (;;) {
Sleep(100);
WriteProcessMemory(handle, (void*)ad, &val, sizeof(val), 0);

//-----------------------------------------------------------

z tym że chciał bym żeby w Edit była aktualna wartość z pamięci by była pobierana cały czas

z pamięci i by dało się ją zmieniać

TrackBar prócz możliwości przesuwania była na nim wyświetlana aktualna wartość tzn. by suwak

się przesuwał podczas pierwszego uruchomienia programu i był od razu w odpowiednim miejscu

Metal Gear Solid

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • zsf.htw.pl
  •