Ładny brzuch

Witam wszytkich

Mam napisac w asemblerze cos takiego: dostaje sciezke do pliku graficznego (gif, tiff lub png), mam go umiescic w pamieci jako bitmape i zwrocic do tej bitmapy wskaznik. A potem na odwrot tzn dostaje wskaznik do bitmapy w pamieci i mam ja zapisac jako plik graficzny (gif, tiff, lub png). Wie ktos jak zrobic cos takiego lub ktos robil cos podobnego? Moze z jakimis innymi plikami to robiliscie?
Wszelkie informacje mile widziane :)

Pozdrawaim
PiQ



wszystko fajnie tylko jeszcze nie wiemy jaki assembler, na jakie procesory [motorola,intel 16/32bit] na jaki system operacyjny: dos/ windows9x/windows nt i dalsze/linux unix. czy mozna kozystac z jakis bibliotek itp. troche szczegolow, bo jakis amiga-master wrzuci przyklad na proce motoroli i nie wiem czy bedziesz szczesliwy ;)

pozdrawiam
pepsi^no1

> na jakie procesory?
Intel'a (ew. AMD)

Program w zasadzie ma byc w formie bibliotek DLL ale poradzilbym sobie gdyby byl to program w jednym module "robiacy" to co wyzej napisalem obojetnie czy to bedzie w DOS'ie czy pod M$.

Pozdr:)
PiQ

http://www.win32asm....l.php?co=zrodla tu cos jest o jpeg i gif
http://www.madwizard...?page=downloads tu jest free PNG decoder library
trza poszukac na google ;)

pozdrawiam
pepsi^no1

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • zsf.htw.pl
  •