ďťż

Ładny brzuch

W grach wielokrotnie spotykamy się z możliwościa wybrania stopnia antialiasingu. Jednak programując pod OGL nie ma takich stopni-a więc czy taka mozliwość jest tylko pod DX, a może to po prostu ilość wygładzanych elementów(punkty, poligony i najważniejsze-linie)? Podobne pytanie tyczy się tesktur-jakie odpowiedni mają w nazwach filtrowania GL_LINEAR i GL_NEAREST(no jeszcze dochodzą mipmapki). Tutaj często spotykamy się z "filtrowanie dwuliniowe, trójliniowe lub anizotropowe".



Nie mam pojęcia, w jakiej grze widziałeś możliwość okreslecia stopnia antialiasingu? Bo w CS napewno jest poprostu opcja do zaznaczenia. W OpenGL nie widziałem funkcji do ustawiania poziomu antialiasingu.
Co do reszty nie mam pewności <_<
Użytkownik ryjcio edytował ten post 26 kwiecień 2005, 19:15

W grach wielokrotnie spotykamy się z możliwościa wybrania stopnia antialiasingu. Jednak programując pod OGL nie ma takich stopni-a więc czy taka mozliwość jest tylko pod DX, a może to po prostu ilość wygładzanych elementów(punkty, poligony i najważniejsze-linie)? Podobne pytanie tyczy się tesktur-jakie odpowiedni mają w nazwach filtrowania GL_LINEAR i GL_NEAREST(no jeszcze dochodzą mipmapki). Tutaj często spotykamy się z "filtrowanie dwuliniowe, trójliniowe lub anizotropowe".

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • zsf.htw.pl
  •