Ĺadny brzuch
Piszę playera z użyciem DSPack'a. Mam pytanie... Czy istnieje jakiś komponent wyświetlający napisy podczas trwania filmu??? Chciałbym aby napisy wyświetlały się na DsVideowindowEx2... Szukałem na googlach, ale nie znalazłem żadniego darmowego komponentu. Kiedyś próbowałem sam napisać taki komponent ale zrezygnowałem bo słyszałem że to jest bardzo trudne i pracochłonne... :( Możecie mi pomóc???
Eeeee chcialo by sie. Zero pracy, trzy klocki z odrobina kodu i dumny podpis pod nazwa playera, nie?
Sam musisz to napisac, nie ma tak dobrze.
Powienienes sie cieszyc /albo raczej wstydzic?/ ze korzystasz z DSPack i masz 20 razy mniej pracy niz Ci ktorzy postanowili zrobic wszystko samemu.
Skoro zadajesz takie pytanie, to przypuszczam ze nie umiesz za bardzo programowac, a chciales malym nakladem pracy zrobic odtwarzacz i sie pochwalic miedzy znajomymi - 'jam go zrobil'.
Pomysl troche, wiesz chyba jak wygladaja pliki z napisami i sam cos zrob. To nie boli a mozesz sie wiele nauczyc i nie jest az tak pracochlonne /kto Ci to powiedzial!?/, a tworzac wlasny klocek wiesz co w nim masz i wiesz jak to dziala.
Widze ze nauczyles sie korzystac tylko z gotowych komponentow - w ten sposob nie staniesz sie dobrym programista.
Unity StrUtils oraz SysUtils i do roboty. :)
Ja też kiedyś pisałem odtwarzacz izrobiłem wyswietlanie napisów.
To jest łatwiejsze niż się wydaje.
1.Wczytujesz plik napisów do pamięci.
2.Sprawdzasz jaki rodzaj napisów (czasowe, klatkowe itd.)
3.W timer dstrackbar sprawdzasz aktualny czas i przeszukujesz linie napisów, jak czas w danej linii
jest równy aktualnemu to wyświetlasz (textout(..)) jak nie to szukasz dalej w napisach i tyle;
Ja też kiedyś pisałem odtwarzacz izrobiłem wyswietlanie napisów.
To jest łatwiejsze niż się wydaje.
1.Wczytujesz plik napisów do pamięci.
2.Sprawdzasz jaki rodzaj napisów (czasowe, klatkowe itd.)
3.W timer dstrackbar sprawdzasz aktualny czas i przeszukujesz linie napisów, jak czas w danej linii
jest równy aktualnemu to wyświetlasz (textout(..)) jak nie to szukasz dalej w napisach i tyle;
A na 4p napewno jest przykład:)
zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl zsf.htw.pl
Eeeee chcialo by sie. Zero pracy, trzy klocki z odrobina kodu i dumny podpis pod nazwa playera, nie?
Sam musisz to napisac, nie ma tak dobrze.
Powienienes sie cieszyc /albo raczej wstydzic?/ ze korzystasz z DSPack i masz 20 razy mniej pracy niz Ci ktorzy postanowili zrobic wszystko samemu.
Skoro zadajesz takie pytanie, to przypuszczam ze nie umiesz za bardzo programowac, a chciales malym nakladem pracy zrobic odtwarzacz i sie pochwalic miedzy znajomymi - 'jam go zrobil'.
Pomysl troche, wiesz chyba jak wygladaja pliki z napisami i sam cos zrob. To nie boli a mozesz sie wiele nauczyc i nie jest az tak pracochlonne /kto Ci to powiedzial!?/, a tworzac wlasny klocek wiesz co w nim masz i wiesz jak to dziala.
Widze ze nauczyles sie korzystac tylko z gotowych komponentow - w ten sposob nie staniesz sie dobrym programista.
Unity StrUtils oraz SysUtils i do roboty. :)
Ja też kiedyś pisałem odtwarzacz izrobiłem wyswietlanie napisów.
To jest łatwiejsze niż się wydaje.
1.Wczytujesz plik napisów do pamięci.
2.Sprawdzasz jaki rodzaj napisów (czasowe, klatkowe itd.)
3.W timer dstrackbar sprawdzasz aktualny czas i przeszukujesz linie napisów, jak czas w danej linii
jest równy aktualnemu to wyświetlasz (textout(..)) jak nie to szukasz dalej w napisach i tyle;
Ja też kiedyś pisałem odtwarzacz izrobiłem wyswietlanie napisów.
To jest łatwiejsze niż się wydaje.
1.Wczytujesz plik napisów do pamięci.
2.Sprawdzasz jaki rodzaj napisów (czasowe, klatkowe itd.)
3.W timer dstrackbar sprawdzasz aktualny czas i przeszukujesz linie napisów, jak czas w danej linii
jest równy aktualnemu to wyświetlasz (textout(..)) jak nie to szukasz dalej w napisach i tyle;
A na 4p napewno jest przykład:)