Ĺadny brzuch
Jak sprawdzić pozycję myszki i przypisać ją do zmiennych X i Y w C++ Builderze?
W zdarzeniu onmousemove, onmousedown, onmouseup i coś chyba jeszcze masz odrazu zmienną X i Y zadeklarowaną w zdarzeniu.
A jeśli chcesz pobrać współrzędne np po kliknięciu na przycisk to należy skorzystać z polecenia (Get coś tam) sorry ale zapomniałem pisownie. Muszę sprawdzić!
Mouse->CursorPos.x
Mouse->CursorPos.y
Mniej wiecej tak (moze byc jakis blad bo nie mam buildera pod reka).
Poza tym dobre rozwiaznie podal ktos z tymi MouseMove
Pozdrawiam
PS. Jedna uwaga do wspolrzednych, ktore podalem otoz sa to wspolrzedne ekranowe czyli dokladnie odpowiadaja polozeniu myszy na ekranie.
Wspolrzedne z funkcji MouseMove sa wspolrzednymi myszy na kontrolce nad ktora mysz sie znajduje.
zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl zsf.htw.pl
W zdarzeniu onmousemove, onmousedown, onmouseup i coś chyba jeszcze masz odrazu zmienną X i Y zadeklarowaną w zdarzeniu.
A jeśli chcesz pobrać współrzędne np po kliknięciu na przycisk to należy skorzystać z polecenia (Get coś tam) sorry ale zapomniałem pisownie. Muszę sprawdzić!
Mouse->CursorPos.x
Mouse->CursorPos.y
Mniej wiecej tak (moze byc jakis blad bo nie mam buildera pod reka).
Poza tym dobre rozwiaznie podal ktos z tymi MouseMove
Pozdrawiam
PS. Jedna uwaga do wspolrzednych, ktore podalem otoz sa to wspolrzedne ekranowe czyli dokladnie odpowiadaja polozeniu myszy na ekranie.
Wspolrzedne z funkcji MouseMove sa wspolrzednymi myszy na kontrolce nad ktora mysz sie znajduje.