Ładny brzuch

Witam, zaczem pisa gr w javie cos w stylu Pacmana, oto dwa jego pliki z kodem:
PacPlansza.java
public class PacPlansza { boolean czyTrwaGra; boolean czyIdzieWPoziomie; boolean czyIdzieWLewo; boolean czyIdzieDoGory; short xPac; short yPac; PacPlansza() { xPac = 10; yPac = 10; czyTrwaGra = true; czyIdzieWPoziomie = true; czyIdzieWLewo = true; czyIdzieDoGory = true; } void zmienKierunek(short kierunek) { if(!czyTrwaGra) return; switch(kierunek) { case 2: czyIdzieWPoziomie = false; czyIdzieDoGory = false; break; case 4: czyIdzieWPoziomie = true; czyIdzieWLewo = true; break; case 6: czyIdzieWPoziomie = true; czyIdzieWLewo = false; break; case 8: czyIdzieWPoziomie = false; czyIdzieDoGory = true; break; } } }
i drugi plik
Pac.java
import java.awt.*; import java.awt.event.*; import java.applet.Applet; public class Pac extends Applet implements KeyListener, Runnable { Image ImPaclew[] = new Image[2]; Image ImPacpra[] = new Image[2]; Image image; Thread animPac; PacPlansza pacPlansza = new PacPlansza(); public void init() { ImPaclew[0] = getImage(getDocumentBase(), "lewzam.gif"); ImPaclew[1] = getImage(getDocumentBase(), "lewotw.gif"); ImPacpra[0] = getImage(getDocumentBase(), "prazam.gif"); ImPacpra[1] = getImage(getDocumentBase(), "praotw.gif"); addKeyListener(this); } public void start() { animPac = new Thread(this); animPac.start(); } public void run() { int i=0; while (true) { if(pacPlansza.czyIdzieWLewo) image=ImPaclew[i++]; else image=ImPacpra[i++]; if (i==2) i=0; repaint(); try { animPac.sleep(100); } catch (InterruptedException e) {} } } public void paint(Graphics g) { if (image != null) g.drawImage(image, pacPlansza.xPac, pacPlansza.yPac, this); } public void keyTyped(KeyEvent arg0) //klawisz znakowy (znaki drukowane) zosta wcinity. { } public void keyPressed(KeyEvent arg0) //klawisz zosta wcinity. { if(arg0.getKeyChar()=='2') { pacPlansza.zmienKierunek((short) 2); } if(arg0.getKeyChar()=='4') { pacPlansza.zmienKierunek((short) 4); } if(arg0.getKeyChar()=='6') { pacPlansza.zmienKierunek((short) 6); } if(arg0.getKeyChar()=='8') { pacPlansza.zmienKierunek((short) 8); } this.repaint(); } public void keyReleased(KeyEvent arg0) //klawisz zosta zwolniony { } }
Moj problem polega na tym ze nie wiem czemu nie dziala funkcja keyPressed.
Jesli ktos wie o co chodzi to prosze o pomoc.

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • zsf.htw.pl
  •