Ĺadny brzuch
Jak zmniejszyc liczbe miejsc po przecinku do dwoch w zmiennej typu float w C++ builder. Czy istnieje jakis parametr przy konwersji FloatToStr tej zmiennej.
Wiem, jak to jest w delphi :Duses math; var i:real; i:=math.RoundTo(1.43726423,-4);
a c++ może być (nie programuję w tym) tak:#include <math> float i; i=RoundTo(1.432425432f,-4)
------------------------
Pzdr, Cyrkiel
#include <iostream>
#include <iomanip>
using namespace std;
int main() {
float f = 10.1123;
cout << fixed << setprecision(1) << f << endl;
}
W C++ przy korzystania ze strumienia cout i zadeklarowania math.h robi się to tak:
cout.precision(3);
tęn fragment trzeba wstawić.
Ed
cytat:Ku.ririn napisał:
#include <iostream>
#include <iomanip>
using namespace std;
int main() {
float f = 10.1123;
cout << fixed << setprecision(1) << f << endl;
}
Pisałem to jak byłem śpiący, więc sorry. To chodziło o przekształcenie zmiennej, a nie jej wydrukowanie w skrócnoej formie.
zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl zsf.htw.pl
Wiem, jak to jest w delphi :Duses math; var i:real; i:=math.RoundTo(1.43726423,-4);
a c++ może być (nie programuję w tym) tak:#include <math> float i; i=RoundTo(1.432425432f,-4)
------------------------
Pzdr, Cyrkiel
#include <iostream>
#include <iomanip>
using namespace std;
int main() {
float f = 10.1123;
cout << fixed << setprecision(1) << f << endl;
}
W C++ przy korzystania ze strumienia cout i zadeklarowania math.h robi się to tak:
cout.precision(3);
tęn fragment trzeba wstawić.
Ed
cytat:Ku.ririn napisał:
#include <iostream>
#include <iomanip>
using namespace std;
int main() {
float f = 10.1123;
cout << fixed << setprecision(1) << f << endl;
}
Pisałem to jak byłem śpiący, więc sorry. To chodziło o przekształcenie zmiennej, a nie jej wydrukowanie w skrócnoej formie.