Ĺadny brzuch
Czy jeśli np. tworze grę w directx/opengl i tworzę tekstury z 32-bitowymi
kolorami, to czy będą one działać także w 16 i 8?
Chodzi mi o to, czy windows przekształca jakoś nasze w np. teksturze kolory na dostępne w danej chwili?
Czy jeśli np. tworzę efekt z wykorzystaniem alfa, to czy będzie
onw idoczny na 8-bitowym kolorze?
Z tego co wiem to tak :P
Zapraszam na moją stronkę:http://www.migsoft.prv.pl
Według moich doświadczeń to zdecydowanie tak -> utworzyłem teksturę w 32 bitach, a załadowałem na ekran z 256 kolorami i działa :cheesy:
I am the REAL Noname
Moja strona: www.coderulers.prv.pl
cytat:Real_Noname napisał:
utworzyłem teksturę w 32 bitach, a załadowałem na ekran z 256 kolorami i działa :cheesy:
A jaka sliczna co ?:cheesy:
Zapraszam na moją stronkę:http://www.migsoft.prv.pl
zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl zsf.htw.pl
kolorami, to czy będą one działać także w 16 i 8?
Chodzi mi o to, czy windows przekształca jakoś nasze w np. teksturze kolory na dostępne w danej chwili?
Czy jeśli np. tworzę efekt z wykorzystaniem alfa, to czy będzie
onw idoczny na 8-bitowym kolorze?
Z tego co wiem to tak :P
Zapraszam na moją stronkę:http://www.migsoft.prv.pl
Według moich doświadczeń to zdecydowanie tak -> utworzyłem teksturę w 32 bitach, a załadowałem na ekran z 256 kolorami i działa :cheesy:
I am the REAL Noname
Moja strona: www.coderulers.prv.pl
cytat:Real_Noname napisał:
utworzyłem teksturę w 32 bitach, a załadowałem na ekran z 256 kolorami i działa :cheesy:
A jaka sliczna co ?:cheesy:
Zapraszam na moją stronkę:http://www.migsoft.prv.pl