Ĺadny brzuch
Jak stworzyć ekran wirtualny w Delphi?
----------------
Kamil Wajda
GG: 8863160
Forum: http://i.1asphost.com/kamil502/ (lub: http://www.kamil502.forum.prv.pl/ )
Sprecyzuj swoje pytanie.
O jaki ekran wirtualny Ci chodzi?
Co taki ekran mialby robic? :)
..:: Unknow ::..
www: www.unknow.glt.pl
irc: #plhack, #pomoc
gg: 5123512
W którymś Ekspercie było o tworzeniu ekranu wirtualnego w C++ Bulider na potrzeby gry. Chodzi mi właśnie o taki ekran, ale w Delphi.
----------------
Kamil Wajda
GG: 8863160
Forum: http://i.1asphost.com/kamil502/ (lub: http://www.kamil502.forum.prv.pl/ )
Dokładnie w numerze 3/2003 a kod wyglada identycznie :).
DC := CreateCompatibleDC(Form1.Canvas.Handle);
bmp := CreateCompatibleBitmap(Form1.Canvas.Handle, Form1. ClientWidth, Form1.ClientHeight);
bufor := TCanvas.Create;
bufor.Handle := DC;
SelectObject(DC, bmp);
---------------------------------
..::NeVeS::..
NeVeS powrócił :]
---------------------------------
"DOCERE, MOVERE, DELECTARE"
Kod nie działa! Gdzie go trzeba umieścić? Proszę podać jeszcze kod deklaracji tych zmiennych!
----------------
Kamil Wajda
GG: 8863160
Forum: http://i2.1asphost.com/kamil502/ (lub: http://www.kamil502.forum.prv.pl/ )
Vary:
var
DC:HDC;
bufor:TCanvas;
bmp:HBITMAP;
procedure TForm1.FormActivate(Sender: TObject);
Begin
DC := CreateCompatibleDC(Form1.Canvas.Handle);
bmp := CreateCompatibleBitmap(Form1.Canvas.Handle, Form1.ClientWidth, Form1.ClientHeight);
bufor := TCanvas.Create;
bufor.Handle := DC;
SelectObject(DC, bmp);
End;
procedure TForm1.FormDestroy(Sender: TObject);
Begin
DeleteDC(DC);
DeleteObject(bmp);
End;
Wszystko działa piknie :) ,ale jest to bardzo slaby "silnik" do robiemia gier ;).
---------------------------------
..::NeVeS::..
NeVeS powrócił :]
---------------------------------
"DOCERE, MOVERE, DELECTARE"
a jak sie kopiuje canvasy uzywac winapi?
Wszystko działa piknie :) ,ale jest to bardzo slaby "silnik" do robiemia gier ;).
zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl zsf.htw.pl
----------------
Kamil Wajda
GG: 8863160
Forum: http://i.1asphost.com/kamil502/ (lub: http://www.kamil502.forum.prv.pl/ )
Sprecyzuj swoje pytanie.
O jaki ekran wirtualny Ci chodzi?
Co taki ekran mialby robic? :)
..:: Unknow ::..
www: www.unknow.glt.pl
irc: #plhack, #pomoc
gg: 5123512
W którymś Ekspercie było o tworzeniu ekranu wirtualnego w C++ Bulider na potrzeby gry. Chodzi mi właśnie o taki ekran, ale w Delphi.
----------------
Kamil Wajda
GG: 8863160
Forum: http://i.1asphost.com/kamil502/ (lub: http://www.kamil502.forum.prv.pl/ )
Dokładnie w numerze 3/2003 a kod wyglada identycznie :).
DC := CreateCompatibleDC(Form1.Canvas.Handle);
bmp := CreateCompatibleBitmap(Form1.Canvas.Handle, Form1. ClientWidth, Form1.ClientHeight);
bufor := TCanvas.Create;
bufor.Handle := DC;
SelectObject(DC, bmp);
---------------------------------
..::NeVeS::..
NeVeS powrócił :]
---------------------------------
"DOCERE, MOVERE, DELECTARE"
Kod nie działa! Gdzie go trzeba umieścić? Proszę podać jeszcze kod deklaracji tych zmiennych!
----------------
Kamil Wajda
GG: 8863160
Forum: http://i2.1asphost.com/kamil502/ (lub: http://www.kamil502.forum.prv.pl/ )
Vary:
var
DC:HDC;
bufor:TCanvas;
bmp:HBITMAP;
procedure TForm1.FormActivate(Sender: TObject);
Begin
DC := CreateCompatibleDC(Form1.Canvas.Handle);
bmp := CreateCompatibleBitmap(Form1.Canvas.Handle, Form1.ClientWidth, Form1.ClientHeight);
bufor := TCanvas.Create;
bufor.Handle := DC;
SelectObject(DC, bmp);
End;
procedure TForm1.FormDestroy(Sender: TObject);
Begin
DeleteDC(DC);
DeleteObject(bmp);
End;
Wszystko działa piknie :) ,ale jest to bardzo slaby "silnik" do robiemia gier ;).
---------------------------------
..::NeVeS::..
NeVeS powrócił :]
---------------------------------
"DOCERE, MOVERE, DELECTARE"
a jak sie kopiuje canvasy uzywac winapi?
Wszystko działa piknie :) ,ale jest to bardzo slaby "silnik" do robiemia gier ;).
