Ĺadny brzuch
Czy może wiecie jak skonfigurować directx 8.1 sdk do pracy z c++
Builder?(zamieściłem ścieżki do lib'ów i folderu include, umieściłem
nagłówek #include<d3d.h> ale i tak wyskakuje błąd: "[Linker Error]unresolved external
'Direct3DCreate8' referenced
from (there is path to object file)". Po załączeniu do
projektu pliku d3d.lib jest inny błąd: "[Linker Error]'(path to D3D8.lib)' contains invalid OMF
record, type 0x21(possibly COFF)" Co mam robic? Bardzo proszę o
odpowiedź.
cytat:gokudbz napisał:
Czy może wiecie jak skonfigurować directx 8.1 sdk do pracy z c++
Builder?(zamieściłem ścieżki do lib'ów i folderu include, umieściłem
nagłówek #include<d3d.h> ale i tak wyskakuje błąd: "[Linker Error]unresolved external
'Direct3DCreate8' referenced
from (there is path to object file)". Po załączeniu do
projektu pliku d3d.lib jest inny błąd: "[Linker Error]'(path to D3D8.lib)' contains invalid OMF
record, type 0x21(possibly COFF)" Co mam robic? Bardzo proszę o
odpowiedź.
Pamiętam, że kiedyś też miałem z tym problem pod Builderem.
Ja ten problem rozwiązywałem w następujący sposób:
pod nagłówkiem:
#include <d3d.h>
umieściłem:
pragma link "d3d.lib"
oczywiście plik d3d.lib miałem w tym samym katalogu w którym były inne pliki źródłowe mojego programu.
Gdy wyskakiwał mi błąd:
"[Linker Error]'(path to D3D8.lib)' contains invalid OMF
record, type 0x21(possibly COFF)"
wtedy robiłem komentarze:
// #include <d3d.h>
lub
// pragma link "d3d.lib"
i jeszcze raz kompilowałem, tym razem z komentarzami, a później usuwałem te komentarze i jeszcze raz kompilowałem.
I tak w kółko, aż mi się wreszcie skompilowało.
Builder tak ma, że raz się coś kompiluje, a innym razem ten sam program nie chce się skompilować.
Może ktoś zna inne rozwiązanie tego problemu?
Niestety-nic nie dało:(
zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl zsf.htw.pl
Builder?(zamieściłem ścieżki do lib'ów i folderu include, umieściłem
nagłówek #include<d3d.h> ale i tak wyskakuje błąd: "[Linker Error]unresolved external
'Direct3DCreate8' referenced
from (there is path to object file)". Po załączeniu do
projektu pliku d3d.lib jest inny błąd: "[Linker Error]'(path to D3D8.lib)' contains invalid OMF
record, type 0x21(possibly COFF)" Co mam robic? Bardzo proszę o
odpowiedź.
cytat:gokudbz napisał:
Czy może wiecie jak skonfigurować directx 8.1 sdk do pracy z c++
Builder?(zamieściłem ścieżki do lib'ów i folderu include, umieściłem
nagłówek #include<d3d.h> ale i tak wyskakuje błąd: "[Linker Error]unresolved external
'Direct3DCreate8' referenced
from (there is path to object file)". Po załączeniu do
projektu pliku d3d.lib jest inny błąd: "[Linker Error]'(path to D3D8.lib)' contains invalid OMF
record, type 0x21(possibly COFF)" Co mam robic? Bardzo proszę o
odpowiedź.
Pamiętam, że kiedyś też miałem z tym problem pod Builderem.
Ja ten problem rozwiązywałem w następujący sposób:
pod nagłówkiem:
#include <d3d.h>
umieściłem:
pragma link "d3d.lib"
oczywiście plik d3d.lib miałem w tym samym katalogu w którym były inne pliki źródłowe mojego programu.
Gdy wyskakiwał mi błąd:
"[Linker Error]'(path to D3D8.lib)' contains invalid OMF
record, type 0x21(possibly COFF)"
wtedy robiłem komentarze:
// #include <d3d.h>
lub
// pragma link "d3d.lib"
i jeszcze raz kompilowałem, tym razem z komentarzami, a później usuwałem te komentarze i jeszcze raz kompilowałem.
I tak w kółko, aż mi się wreszcie skompilowało.
Builder tak ma, że raz się coś kompiluje, a innym razem ten sam program nie chce się skompilować.
Może ktoś zna inne rozwiązanie tego problemu?
Niestety-nic nie dało:(