Ĺadny brzuch
Witam wszystkich moj problem przedstawia sie nastepujaca:
Z kilkudziesieciu sprintow mam zbudowana kule w przestrzeni 3D i chcałbym aby zeby za pomocą przeciagania myszy mozna bylo obracac ta kule (tak jak modele samochodow w NFSU 2).
Z gory dziekuje za pomoc.
TDXDraw czy TDX3D??
TDXDraw czy TDX3D??
TDXDraw
w jaki sposob "magazynujesz" te obiekty? Tablica? Czy tylko SpriteEngine?
Mam 9 tablic w których przechowuje sprinty
elektronyk:array [1..36] of TImageSprite; elektronyl:array [1..36] of TImageSprite; elektronym:array [1..36] of TImageSprite; elektronyn:array [1..36] of TImageSprite; elektronyo:array [1..36] of TImageSprite; elektronyp:array [1..36] of TImageSprite; elektronyq:array [1..36] of TImageSprite; protony:array [1..78] of TImageSprite; neutrony:array [1..78] of TImageSprite;
zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl zsf.htw.pl
Z kilkudziesieciu sprintow mam zbudowana kule w przestrzeni 3D i chcałbym aby zeby za pomocą przeciagania myszy mozna bylo obracac ta kule (tak jak modele samochodow w NFSU 2).
Z gory dziekuje za pomoc.
TDXDraw czy TDX3D??
TDXDraw czy TDX3D??

TDXDraw

w jaki sposob "magazynujesz" te obiekty? Tablica? Czy tylko SpriteEngine?

Mam 9 tablic w których przechowuje sprinty
elektronyk:array [1..36] of TImageSprite; elektronyl:array [1..36] of TImageSprite; elektronym:array [1..36] of TImageSprite; elektronyn:array [1..36] of TImageSprite; elektronyo:array [1..36] of TImageSprite; elektronyp:array [1..36] of TImageSprite; elektronyq:array [1..36] of TImageSprite; protony:array [1..78] of TImageSprite; neutrony:array [1..78] of TImageSprite;
