ďťż

Ładny brzuch

Witam.
Taki tytuł trochę masło maslany :D
Więc wytłumaczę.
Mam funkcję, która ma połączyć, w przypadku braku połączenia - spróbować ponownie.
Znalazłem coś takiego:
if GGLite1.GGInitHost()=0 then // 217.17.41.85 /88 GGLite1.GGLogon; if GGLite1.GGChangeUserStatus=0 then begin //instr., dla połączenia end
Ale spojrzałem w unit, i 0 = niedostępny.
Odszukałem status dostępnu = 2
i uzupełniłem.
Oba przykłady działają identycznie.
Sprawdzają czy połączono z serwerem, a nie zalogowano.
Czy jest jakiś sposób aby sprawdzić czy zalogowano użytkonwika.
Bo narazie czy wpisze dobre czy złe hasło do wyskoczy mi komunikat "Połaczony".

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • zsf.htw.pl
  •