Ĺadny brzuch
Witam.
Taki tytuł trochę masło maslany :D
Więc wytłumaczę.
Mam funkcję, która ma połączyć, w przypadku braku połączenia - spróbować ponownie.
Znalazłem coś takiego:
if GGLite1.GGInitHost()=0 then // 217.17.41.85 /88 GGLite1.GGLogon; if GGLite1.GGChangeUserStatus=0 then begin //instr., dla połączenia end
Ale spojrzałem w unit, i 0 = niedostępny.
Odszukałem status dostępnu = 2
i uzupełniłem.
Oba przykłady działają identycznie.
Sprawdzają czy połączono z serwerem, a nie zalogowano.
Czy jest jakiś sposób aby sprawdzić czy zalogowano użytkonwika.
Bo narazie czy wpisze dobre czy złe hasło do wyskoczy mi komunikat "Połaczony".
zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl zsf.htw.pl
Taki tytuł trochę masło maslany :D
Więc wytłumaczę.
Mam funkcję, która ma połączyć, w przypadku braku połączenia - spróbować ponownie.
Znalazłem coś takiego:
if GGLite1.GGInitHost()=0 then // 217.17.41.85 /88 GGLite1.GGLogon; if GGLite1.GGChangeUserStatus=0 then begin //instr., dla połączenia end
Ale spojrzałem w unit, i 0 = niedostępny.
Odszukałem status dostępnu = 2
i uzupełniłem.
Oba przykłady działają identycznie.
Sprawdzają czy połączono z serwerem, a nie zalogowano.
Czy jest jakiś sposób aby sprawdzić czy zalogowano użytkonwika.
Bo narazie czy wpisze dobre czy złe hasło do wyskoczy mi komunikat "Połaczony".