Ĺadny brzuch
1.Czy da sie przypisac obiekt istniejacy (po obiekt.Create) do obiektu ktory istnial, ale uzyte zostalo obiekt_inny.Destroy? Np.
obiekt_inny:= Tobiekt.Create; [...] obiekt_inny.Destory; [...] // uwaga obiekt_inny juz nie istnieje tzn. jest po Destroy obiekt:= Tobiekt.Create; obiekt.zmienna_int:= 1; obiekt_inny:= obiekt; obiekt.Destroy
Czy jest to mozliwe i czy nie wywali bledy (Access Voliation zapewne :P )
2. Co zrobic zeby nie wywalalo bledu z plikiem BORdbk70.dll? :blink:
PS. prosilbym o szybka odpowiedz... to wazne...
Użytkownik Kajetanek edytował ten post 19 maj 2005, 14:50
IMHO mozna.
OK, a co z plikiem?
OK, a co z plikiem?
Jak blaa, w jakiej sytuacji... ?
Jeszcze jedno pytanie: Czy da sie jakas dyrektywa wylaczyc Access Voliation to skompilowaniu (nie debugowaniu)? Tzn. aby program nie wywalal tego bledu po skompilowaniu...
Oj, tak... :P Pisze gre, kompiluje, uruchamiam exeka, wywala mi blad i nic (to znaczy wsio jest ok)... Wiec po co mam szukac bledu skoro sie tylko wyswietla, a wcale go nie ma, skoro wszystko dziala jak nalezy? :blink:
//Edit
migajek- moze ty bys mi pomogl na GG, wyslalbym ci kod bo nie chce go za bardzo publikowac (np na forum)... :P :P :P
Użytkownik Kajetanek edytował ten post 19 maj 2005, 17:03
Oj, tak... :P Pisze gre, kompiluje, uruchamiam exeka, wywala mi blad i nic (to znaczy wsio jest ok)... Wiec po co mam szukac bledu skoro sie tylko wyswietla, a wcale go nie ma, skoro wszystko dziala jak nalezy? :blink:
//Edit
migajek- moze ty bys mi pomogl na GG, wyslalbym ci kod bo nie chce go za bardzo publikowac (np na forum)... :P :P :P
No jeszcze poprobuje sam... Z tym bledem...
zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl zsf.htw.pl
obiekt_inny:= Tobiekt.Create; [...] obiekt_inny.Destory; [...] // uwaga obiekt_inny juz nie istnieje tzn. jest po Destroy obiekt:= Tobiekt.Create; obiekt.zmienna_int:= 1; obiekt_inny:= obiekt; obiekt.Destroy
Czy jest to mozliwe i czy nie wywali bledy (Access Voliation zapewne :P )
2. Co zrobic zeby nie wywalalo bledu z plikiem BORdbk70.dll? :blink:
PS. prosilbym o szybka odpowiedz... to wazne...
Użytkownik Kajetanek edytował ten post 19 maj 2005, 14:50
IMHO mozna.
OK, a co z plikiem?
OK, a co z plikiem?
Jak blaa, w jakiej sytuacji... ?
Jeszcze jedno pytanie: Czy da sie jakas dyrektywa wylaczyc Access Voliation to skompilowaniu (nie debugowaniu)? Tzn. aby program nie wywalal tego bledu po skompilowaniu...
Oj, tak... :P Pisze gre, kompiluje, uruchamiam exeka, wywala mi blad i nic (to znaczy wsio jest ok)... Wiec po co mam szukac bledu skoro sie tylko wyswietla, a wcale go nie ma, skoro wszystko dziala jak nalezy? :blink:
//Edit
migajek- moze ty bys mi pomogl na GG, wyslalbym ci kod bo nie chce go za bardzo publikowac (np na forum)... :P :P :P
Użytkownik Kajetanek edytował ten post 19 maj 2005, 17:03
Oj, tak... :P Pisze gre, kompiluje, uruchamiam exeka, wywala mi blad i nic (to znaczy wsio jest ok)... Wiec po co mam szukac bledu skoro sie tylko wyswietla, a wcale go nie ma, skoro wszystko dziala jak nalezy? :blink:
//Edit
migajek- moze ty bys mi pomogl na GG, wyslalbym ci kod bo nie chce go za bardzo publikowac (np na forum)... :P :P :P
No jeszcze poprobuje sam... Z tym bledem...