Ĺadny brzuch
Mam taki kodzik:
ImageList.Items.Find('Flaga').DrawWaveX(Scena.Surface,50,50,36,36,0,5,50,ph); ph := ph+5;
Wszystko leży w timerze.
"Flaga" to flaga a procedura DrawWaveX ma ją wprawiać w ruch aby wyglądała tak jakby powiewała na wietrze. Wszystko działa jak najbardziej ok, tylko że flaga jest animowana w pione (tak jakby flaga ustawiona była do góry)a ja chcę w poziomie :o Da się coś z tym zrobić ?
Bo coś mi się wydaje że nie...
Odwroc obraz o 90 stopni, zrob efekt, obroc o -90 stopni ;]
Odwroc obraz o 90 stopni, zrob efekt, obroc o -90 stopni ;]
To chyba nie będzie efektywne
Czemu? :> :huh:
Racja, generowanie flagi od podstaw jest czasochłonne, ale obracanie sceny:
DirectDraw: Czasochłonne
Direct3D: Niezbędne
Jeżeli jesteś przy Direct3D - bardziej się opłaca wygenerować kilku stadiów animacji i tylko je rysować co kilka klatek.
zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl zsf.htw.pl
ImageList.Items.Find('Flaga').DrawWaveX(Scena.Surface,50,50,36,36,0,5,50,ph); ph := ph+5;
Wszystko leży w timerze.
"Flaga" to flaga a procedura DrawWaveX ma ją wprawiać w ruch aby wyglądała tak jakby powiewała na wietrze. Wszystko działa jak najbardziej ok, tylko że flaga jest animowana w pione (tak jakby flaga ustawiona była do góry)a ja chcę w poziomie :o Da się coś z tym zrobić ?
Bo coś mi się wydaje że nie...
Odwroc obraz o 90 stopni, zrob efekt, obroc o -90 stopni ;]
Odwroc obraz o 90 stopni, zrob efekt, obroc o -90 stopni ;]

To chyba nie będzie efektywne

Czemu? :> :huh:

Racja, generowanie flagi od podstaw jest czasochłonne, ale obracanie sceny:
DirectDraw: Czasochłonne
Direct3D: Niezbędne
Jeżeli jesteś przy Direct3D - bardziej się opłaca wygenerować kilku stadiów animacji i tylko je rysować co kilka klatek.