Ĺadny brzuch
Witam! :hi: Mam takowy problem, korzystam z biblioteki WinBGI, a kompiluję w Borladn C++ Builder 6. Chciałbym zainicjować myszkę w moim programie. Dokładnie chciałbym by do komputera trafiała informacja o współrzędnych piksela z okna "Windows BGI" w który myszka kliknęła. Da się coś takiego zrobić? Jestem w miarę początkującym programistą, proszę o wyrozumiałość.
Niestety z poziomu biblioteki <winbgim.h> nie obsłużysz myszki, sam jeszcze niedawno korzystałem z tej biblioteki aby napisać gierkę, ale bez problemu obsłużysz sobie klawiaturę ;)
hmm możesz spróbować za pomocą biblioteki winbgim (to jest port winbgi na kompilatory MingW)
tutaj masz opis jej funkcji http://www.cs.colora.../bgi/index.html
Niestety z poziomu biblioteki <winbgim.h> nie obsłużysz myszki
akurat z winbgim da się
Użytkownik Edas edytował ten post 15 październik 2006, 08:59
Dzięki Edas :) Pobrałem sobie WinBGIm i wszystko działa jak powinno :) Wprawdzie musiałem z tej pobranej biblioteki wyedytować plik graphics.h bo ktoś przy jednej rzeczy napisał gdzieś dwa razy "right" zamiast "right" i "top". I druga rzecz jaką musiałem zrobić to użyć przy WinBGIm jednego pliku z WinBGI, bo inaczej nie chciało mi ruszyć, ale cel osiągnięty i to się liczy :clap:
Użytkownik Uczeń edytował ten post 16 październik 2006, 16:27
zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl zsf.htw.pl
Niestety z poziomu biblioteki <winbgim.h> nie obsłużysz myszki, sam jeszcze niedawno korzystałem z tej biblioteki aby napisać gierkę, ale bez problemu obsłużysz sobie klawiaturę ;)
hmm możesz spróbować za pomocą biblioteki winbgim (to jest port winbgi na kompilatory MingW)
tutaj masz opis jej funkcji http://www.cs.colora.../bgi/index.html
Niestety z poziomu biblioteki <winbgim.h> nie obsłużysz myszki
akurat z winbgim da się
Użytkownik Edas edytował ten post 15 październik 2006, 08:59
Dzięki Edas :) Pobrałem sobie WinBGIm i wszystko działa jak powinno :) Wprawdzie musiałem z tej pobranej biblioteki wyedytować plik graphics.h bo ktoś przy jednej rzeczy napisał gdzieś dwa razy "right" zamiast "right" i "top". I druga rzecz jaką musiałem zrobić to użyć przy WinBGIm jednego pliku z WinBGI, bo inaczej nie chciało mi ruszyć, ale cel osiągnięty i to się liczy :clap:
Użytkownik Uczeń edytował ten post 16 październik 2006, 16:27