Ĺadny brzuch
czesc
Jak można poprawnie przekonwertować dowolną strukturę do tablicy znaków?
I drugie pytanie[winsock] Czy przy połączeniu z serverem można samemu ustalić lokalny port czy trzeba kożystać z surowych gniazd?
Z góry dzięki!
1.struct bleble { int abc; char d; } bbbb; char* costam; costam = (char*) &bbbb;?
2. Który port? Ten, z którym się łączysz?
1. Dzięki ale chodziło mi po postać np. char costam[16] a nie char*costam
2. Chodzi o port przez który się łączysz czyli lokalny.
1. Dzięki ale chodziło mi po postać np. char costam[16] a nie char*costam
2. Chodzi o port przez który się łączysz czyli lokalny. 1. strcpy()
2. Kumam, o co chodzi, ale raczej nie masz na to wpływu.
Użytkownik Cyrkiel edytował ten post 02 październik 2006, 19:39
AD1: memcpy();
AD2: Hmm od kiedy łącząc się z jakimś serwerem nie możemy wskazać portu, na który chcemy się połączyć? No chyba, że nie rozumiem problemu :)
przyklad (mozesz se sprawdzic)):
//--
long int xxx=0x44734a; // taka se zmienna
char *str=(char*)&xxx; // zapamietujemy adres poczatku zmiennej xxx
// tak jak napisal kolega powyzej mozna tez uzyc memcpy()
// ale wymaga to dolaczenia bibliotek
cout<<str; // wypisujemy ciag znakow
//--
pozdr.
Użytkownik JsD edytował ten post 06 październik 2006, 23:21
zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl zsf.htw.pl
Jak można poprawnie przekonwertować dowolną strukturę do tablicy znaków?
I drugie pytanie[winsock] Czy przy połączeniu z serverem można samemu ustalić lokalny port czy trzeba kożystać z surowych gniazd?
Z góry dzięki!
1.struct bleble { int abc; char d; } bbbb; char* costam; costam = (char*) &bbbb;?
2. Który port? Ten, z którym się łączysz?
1. Dzięki ale chodziło mi po postać np. char costam[16] a nie char*costam
2. Chodzi o port przez który się łączysz czyli lokalny.
1. Dzięki ale chodziło mi po postać np. char costam[16] a nie char*costam
2. Chodzi o port przez który się łączysz czyli lokalny. 1. strcpy()
2. Kumam, o co chodzi, ale raczej nie masz na to wpływu.
Użytkownik Cyrkiel edytował ten post 02 październik 2006, 19:39
AD1: memcpy();
AD2: Hmm od kiedy łącząc się z jakimś serwerem nie możemy wskazać portu, na który chcemy się połączyć? No chyba, że nie rozumiem problemu :)
przyklad (mozesz se sprawdzic)):
//--
long int xxx=0x44734a; // taka se zmienna
char *str=(char*)&xxx; // zapamietujemy adres poczatku zmiennej xxx
// tak jak napisal kolega powyzej mozna tez uzyc memcpy()
// ale wymaga to dolaczenia bibliotek
cout<<str; // wypisujemy ciag znakow
//--
pozdr.
Użytkownik JsD edytował ten post 06 październik 2006, 23:21