Ładny brzuch
Witam zrobiem sobie tak strukturk:
struct moja{ int v; bool b; friend bool operator<(moja a, moja b){ return ( a.v < b.v); } friend bool operator==(moja a, moja b){ return ( a.v == b.v); } };
i taki SET
set<moja> s; set<moja>::iterator sit; (...) sit = find(o); if(sit != s.end()) (*sit).b = true; // <- Tu nie wiem jak to rozwiazac
Czy istnieje jakis sposob na zmiane wartosci elementu w secie ?
PS Tylko nie piszcie abym zrobi to na mapie bo nie o to chodzi :]
BTW insert na vectorze dziala szybciej niz na liscie
Uytkownik Pinochet edytowa ten post 02 stycze 2006, 23:56
sprbuj *(&sit) ale nie pamitam czy to dziaa przy set.
PS: Ja mapa nie lubie :P
BTW: A sprbuj da insert na 1 miejsce w vectorze o wielkoci 10000 miejsc i porwnaj z list'em :]
zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl zsf.htw.pl
struct moja{ int v; bool b; friend bool operator<(moja a, moja b){ return ( a.v < b.v); } friend bool operator==(moja a, moja b){ return ( a.v == b.v); } };
i taki SET
set<moja> s; set<moja>::iterator sit; (...) sit = find(o); if(sit != s.end()) (*sit).b = true; // <- Tu nie wiem jak to rozwiazac
Czy istnieje jakis sposob na zmiane wartosci elementu w secie ?
PS Tylko nie piszcie abym zrobi to na mapie bo nie o to chodzi :]
BTW insert na vectorze dziala szybciej niz na liscie
Uytkownik Pinochet edytowa ten post 02 stycze 2006, 23:56
sprbuj *(&sit) ale nie pamitam czy to dziaa przy set.
PS: Ja mapa nie lubie :P
BTW: A sprbuj da insert na 1 miejsce w vectorze o wielkoci 10000 miejsc i porwnaj z list'em :]