Ĺadny brzuch
Witam!
Muszę do szkoły rozpracować lilka przykładów dla zielonych.
Proszę o sprawdzenie poprawności lub ew. poprawę.
1.Podać prototyp funkcji o nazwie f1, nie zwracającej wartości oraz posiadającej następujące argumenty: 1) wartość typu liczba zmiennoprzecinkowa podwójnej precyzji, 2) referencja do zmiennej znakowej.
double precision f1 ( char & x);
2.Podać prototyp funkcji o nazwie f2, zwracającej wartość całkowitoliczbową i posiadającej następujące argumenty: 1) wskaźnik do zmiennej znakowej, wskaźnik do obiektu klasy Klasa.
int f2 (char * klasa);
3. Podać prototyp funkcji o nazwie f1, nie zwracającej wartości oraz posiadającej 1 argument - referencję do zmiennej przechowującej wartości zmiennoprzecinkowe pojedynczej precyzji.
void f1 (real & x);
4. Podać prototyp funkcji o nazwie f2, zwracającej wskaźnik do zmiennej znakowej i posiadającej następujące argumenty: 1) wartość znakową, 2) wskaźnik do obiektu klasy Klasa.
int f2 (char* x= "a"; char * klasa);
Czuję że strasznie namieszałem ale od tego są błędy żeby się na nich uczyć.
jest zle i namieszales strasznie..
nie odrozniasz argumentu od zwracanej wartosci
1.Podać prototyp funkcji o nazwie f1, nie zwracającej wartości oraz posiadającej następujące argumenty: 1) wartość typu liczba zmiennoprzecinkowa podwójnej precyzji, 2) referencja do zmiennej znakowej.
double precision f1 ( char & x); void f1( double d, char &c );
2.Podać prototyp funkcji o nazwie f2, zwracającej wartość całkowitoliczbową i posiadającej następujące argumenty: 1) wskaźnik do zmiennej znakowej, wskaźnik do obiektu klasy Klasa.
int f2 (char * klasa); int f2( char * c, Klasa *k );
3. Podać prototyp funkcji o nazwie f1, nie zwracającej wartości oraz posiadającej 1 argument - referencję do zmiennej przechowującej wartości zmiennoprzecinkowe pojedynczej precyzji.
void f1 (real & x); void f1(float &f);
4. Podać prototyp funkcji o nazwie f2, zwracającej wskaźnik do zmiennej znakowej i posiadającej następujące argumenty: 1) wartość znakową, 2) wskaźnik do obiektu klasy Klasa.
int f2 (char* x= "a"; char * klasa); char* f2(char c, Klasa *k);
dodatkowo z tego co pamietam to do prototypu nie sa potrzebne nazwy argumentow (czyli te c, k f, d)
Dzięki!!!
zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl zsf.htw.pl
Muszę do szkoły rozpracować lilka przykładów dla zielonych.
Proszę o sprawdzenie poprawności lub ew. poprawę.
1.Podać prototyp funkcji o nazwie f1, nie zwracającej wartości oraz posiadającej następujące argumenty: 1) wartość typu liczba zmiennoprzecinkowa podwójnej precyzji, 2) referencja do zmiennej znakowej.
double precision f1 ( char & x);
2.Podać prototyp funkcji o nazwie f2, zwracającej wartość całkowitoliczbową i posiadającej następujące argumenty: 1) wskaźnik do zmiennej znakowej, wskaźnik do obiektu klasy Klasa.
int f2 (char * klasa);
3. Podać prototyp funkcji o nazwie f1, nie zwracającej wartości oraz posiadającej 1 argument - referencję do zmiennej przechowującej wartości zmiennoprzecinkowe pojedynczej precyzji.
void f1 (real & x);
4. Podać prototyp funkcji o nazwie f2, zwracającej wskaźnik do zmiennej znakowej i posiadającej następujące argumenty: 1) wartość znakową, 2) wskaźnik do obiektu klasy Klasa.
int f2 (char* x= "a"; char * klasa);
Czuję że strasznie namieszałem ale od tego są błędy żeby się na nich uczyć.
jest zle i namieszales strasznie..
nie odrozniasz argumentu od zwracanej wartosci
1.Podać prototyp funkcji o nazwie f1, nie zwracającej wartości oraz posiadającej następujące argumenty: 1) wartość typu liczba zmiennoprzecinkowa podwójnej precyzji, 2) referencja do zmiennej znakowej.
double precision f1 ( char & x); void f1( double d, char &c );
2.Podać prototyp funkcji o nazwie f2, zwracającej wartość całkowitoliczbową i posiadającej następujące argumenty: 1) wskaźnik do zmiennej znakowej, wskaźnik do obiektu klasy Klasa.
int f2 (char * klasa); int f2( char * c, Klasa *k );
3. Podać prototyp funkcji o nazwie f1, nie zwracającej wartości oraz posiadającej 1 argument - referencję do zmiennej przechowującej wartości zmiennoprzecinkowe pojedynczej precyzji.
void f1 (real & x); void f1(float &f);
4. Podać prototyp funkcji o nazwie f2, zwracającej wskaźnik do zmiennej znakowej i posiadającej następujące argumenty: 1) wartość znakową, 2) wskaźnik do obiektu klasy Klasa.
int f2 (char* x= "a"; char * klasa); char* f2(char c, Klasa *k);
dodatkowo z tego co pamietam to do prototypu nie sa potrzebne nazwy argumentow (czyli te c, k f, d)
Dzięki!!!