ďťż

Ładny brzuch

Witam.
Uczę się obsługi biblioteki opengl, ale utknąłem na lekcji o teksturowaniu. Przerabiam tutorial ze strony dimmension3.spine.pl.
Podczas kompilacji w devcpp linker wyrzuca mi następujące błędy:

[Linker error] undefined reference to `_imp__wglCreateContext@4' [Linker error] undefined reference to `_imp__wglMakeCurrent@8' [Linker error] undefined reference to `_imp__wglMakeCurrent@8' [Linker error] undefined reference to `_imp__wglDeleteContext@4'

Dołączam wszystkie biblioteki, o których pisze w tutku. W opcjach projektu mam zaznaczone: aplikacja gui.
W czym tkwi błąd?? :)
Proszę o pomoc, gdyż niewiele znalazłem na ten temat w necie.
Pozdrawiam.
Użytkownik Damian.K. edytował ten post 05 marzec 2007, 19:55


o ile mi wiadomo to trzeba jeszcze w ustwieniach kompilatora coś zrobić, chyba coś dopisać, ale jeszcze sprawdze i napisze

@up No i jak? Wiesz już co można na to poradzić?? A może ktoś inny?

"Project->Project Options" zakładka "parametrs", pole "Linker" i do pola wpisujesz chyba "-lglaux32" (bez cudzysłowia)




"Project->Project Options" zakładka "parametrs", pole "Linker" i do pola wpisujesz chyba "-lglaux32" (bez cudzysłowia)

Odpada. Mam dołączoną tą bibliotekę.

//edit. Problem rozwiązany. Odkryłem coś z czym się przedtem nie spotkałem. Otóż kiedy w parametrach dla linkera podałem najpierw -lglaux a potem -lopengl32 to wszystko zadziałało, a gdy wcześniej pisałem to w odwrotnej kolejności to konsolidator zwracał błąd. Dzięki loguś za próbę pomocy :P. Pzdr
Użytkownik Damian.K. edytował ten post 08 marzec 2007, 20:10
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • zsf.htw.pl
  •