Ładny brzuch

void Render() {     static float rc;     static float Src = 0.1;         if (round(rc) == -2) Src = 0.01;         if (round(rc) == 2) Src = -0.01;         rc = rc+Src;             sleep(1);         glClearColor( rc , 0.0f , 0.0f, 0.0f);     glClear(GL_COLOR_BUFFER_BIT);     glFlush();     SwapBuffers ( hDC); }

Powyszy kod dziaa dobrze tzn to jest rozjanie od czarnego do czerwonego i spowrotem. Dlaczego jednak round(rc) musi mie warto -2 i 2 ?? Gdy dam 0 i 1 (w koncu kolory w OpenGl s od 0 do 1) kolor zmienia si o poowe. Zreszt spawdcie sami.



Sprawd to :D    static int rc = 0;    static int Src = 1;        if (rc<-90) Src = 1;    if (rc>90) Src = -1;      rc+=Src;    Sleep(1);          glClearColor( (float) cos(rc*(M_PI/180)) , 0.0f , 0.0f, 0.0f);

Dziaa... :D tylko dlaczego nie dziaao normalnie moim sposobem :blink: :blink:
Uytkownik krzysiek007 edytowa ten post 17 sierpie 2005, 16:33
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • zsf.htw.pl
  •