Ładny brzuch
void Render()
{
static float rc;
static float Src = 0.1;
if (round(rc) == -2) Src = 0.01;
if (round(rc) == 2) Src = -0.01;
rc = rc+Src;
sleep(1);
glClearColor( rc , 0.0f , 0.0f, 0.0f);
glClear(GL_COLOR_BUFFER_BIT);
glFlush();
SwapBuffers ( hDC);
}
Powyszy kod dziaa dobrze tzn to jest rozjanie od czarnego do czerwonego i spowrotem. Dlaczego jednak round(rc) musi mie warto -2 i 2 ?? Gdy dam 0 i 1 (w koncu kolory w OpenGl s od 0 do 1) kolor zmienia si o poowe. Zreszt spawdcie sami.
Sprawd to :D static int rc = 0; static int Src = 1; if (rc<-90) Src = 1; if (rc>90) Src = -1; rc+=Src; Sleep(1); glClearColor( (float) cos(rc*(M_PI/180)) , 0.0f , 0.0f, 0.0f);
Dziaa... :D tylko dlaczego nie dziaao normalnie moim sposobem :blink: :blink:
Uytkownik krzysiek007 edytowa ten post 17 sierpie 2005, 16:33
zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl zsf.htw.pl
Powyszy kod dziaa dobrze tzn to jest rozjanie od czarnego do czerwonego i spowrotem. Dlaczego jednak round(rc) musi mie warto -2 i 2 ?? Gdy dam 0 i 1 (w koncu kolory w OpenGl s od 0 do 1) kolor zmienia si o poowe. Zreszt spawdcie sami.
Sprawd to :D static int rc = 0; static int Src = 1; if (rc<-90) Src = 1; if (rc>90) Src = -1; rc+=Src; Sleep(1); glClearColor( (float) cos(rc*(M_PI/180)) , 0.0f , 0.0f, 0.0f);
Dziaa... :D tylko dlaczego nie dziaao normalnie moim sposobem :blink: :blink:
Uytkownik krzysiek007 edytowa ten post 17 sierpie 2005, 16:33