Ładny brzuch
jak w Builder C++ 6 zrobic aby kursor myszy skakal po narysowanej siatce
co np. 10 pixeli w pionie i poziomie, takie "snap to grid" :)
dzieki i pozdrawiam
W onmousemove sprawdzasz w jaka strone wystapil tuch, i przesuwasz kursor myszki na odpowiednia pozycje(na podtsawie kierunku ruchu kursora :P).
W onmousemove sprawdzasz w jaka strone wystapil tuch, i przesuwasz kursor myszki na odpowiednia pozycje(na podtsawie kierunku ruchu kursora :P).
echhm troche pomylunku:
POINT ThisPos; GetCursorPos( &ThisPos ); static POINT LastPos = ThisPos; POINT NewPos; NewPos.x = 10 * ( ThisPos.x - LastPos.x ); NewPos.y = 10 * ( ThisPos.y - LastPos.y ); SetCursorPos( NewPos.x, NewPos.y ); LastPos = ThisPos;
Hmmmmmm chyba tak bedzie najprociej
int X, Y; X =50; //przykladowa wartosc Y=50; //przykladowa wartosc Mouse->CursorPos = TPoint(X,Y);
X i Y to odleho od lewego grnego rogu ekranu w pionie i poziomie, czyli nalezy poda wsprzdne Formy + odleglosc gdzie ma sie znale kursor. Nie wiem w jaki sdokladnie sposob ma sie to poruszac po siatce ale chyba na podstawie tego uda ci sie napisac odpowiedni algorytm. :D
Hmmmmmm chyba tak bedzie najprociej
int X, Y; X =50; //przykladowa wartosc Y=50; //przykladowa wartosc Mouse->CursorPos = TPoint(X,Y);
X i Y to odleho od lewego grnego rogu ekranu w pionie i poziomie, czyli nalezy poda wsprzdne Formy + odleglosc gdzie ma sie znale kursor. Nie wiem w jaki sdokladnie sposob ma sie to poruszac po siatce ale chyba na podstawie tego uda ci sie napisac odpowiedni algorytm. :D
zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl zsf.htw.pl
co np. 10 pixeli w pionie i poziomie, takie "snap to grid" :)
dzieki i pozdrawiam
W onmousemove sprawdzasz w jaka strone wystapil tuch, i przesuwasz kursor myszki na odpowiednia pozycje(na podtsawie kierunku ruchu kursora :P).
W onmousemove sprawdzasz w jaka strone wystapil tuch, i przesuwasz kursor myszki na odpowiednia pozycje(na podtsawie kierunku ruchu kursora :P).

echhm troche pomylunku:
POINT ThisPos; GetCursorPos( &ThisPos ); static POINT LastPos = ThisPos; POINT NewPos; NewPos.x = 10 * ( ThisPos.x - LastPos.x ); NewPos.y = 10 * ( ThisPos.y - LastPos.y ); SetCursorPos( NewPos.x, NewPos.y ); LastPos = ThisPos;
Hmmmmmm chyba tak bedzie najprociej
int X, Y; X =50; //przykladowa wartosc Y=50; //przykladowa wartosc Mouse->CursorPos = TPoint(X,Y);
X i Y to odleho od lewego grnego rogu ekranu w pionie i poziomie, czyli nalezy poda wsprzdne Formy + odleglosc gdzie ma sie znale kursor. Nie wiem w jaki sdokladnie sposob ma sie to poruszac po siatce ale chyba na podstawie tego uda ci sie napisac odpowiedni algorytm. :D
Hmmmmmm chyba tak bedzie najprociej
int X, Y; X =50; //przykladowa wartosc Y=50; //przykladowa wartosc Mouse->CursorPos = TPoint(X,Y);
X i Y to odleho od lewego grnego rogu ekranu w pionie i poziomie, czyli nalezy poda wsprzdne Formy + odleglosc gdzie ma sie znale kursor. Nie wiem w jaki sdokladnie sposob ma sie to poruszac po siatce ale chyba na podstawie tego uda ci sie napisac odpowiedni algorytm. :D
