Ĺadny brzuch
Witam:
Mam dynamicznie podpinane zdarzenie do kilku obiektów TImage ( umieszczonych w tablicy ), i teraz potrzebowałbym odnieść się do dokładnie tego obiektu który to zdarzenie wywołał. Ale... nie wiem jak to zrobić. Niby w funkcji jest ten cały Sender, ale nie potrafię wykonać rzutowania tak, by wskazywał on na wywołujący zdarzenie obiekt...
W Delphi wygląda to mniej więcej tak:with Sender as TImage do Enabled := Trueale w C++ próbowałem zrobić podobnie ( pomijając brak "this" i "as" )
TImage( Sender )->Enabled = true; Co skończyło się "Could not find a match for 'TImage::TImage(TObject *)'" Wie ktoś może jak to zrobić? Sporo materiałów na jakie natrafiam jest do Delphi, a jak widać operator as jest specyficzny dla tego języka i w C nie działa :/ Pomocy!
zle rzutujesz..
((TImage*)Sender)->Enabled = true;
Użytkownik fernandez edytował ten post 25 maj 2008, 16:27
zle rzutujesz..
((TImage*)Sender)->Eanbled = true; Ehh..... Jak człowiek nie myśli to popełnia takie błędy... Dzięki wielkie :)
To rzutowanie jest chyba już zdeprecjonowane, nie? cast'ujemy ;)
zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl zsf.htw.pl
Mam dynamicznie podpinane zdarzenie do kilku obiektów TImage ( umieszczonych w tablicy ), i teraz potrzebowałbym odnieść się do dokładnie tego obiektu który to zdarzenie wywołał. Ale... nie wiem jak to zrobić. Niby w funkcji jest ten cały Sender, ale nie potrafię wykonać rzutowania tak, by wskazywał on na wywołujący zdarzenie obiekt...
W Delphi wygląda to mniej więcej tak:with Sender as TImage do Enabled := Trueale w C++ próbowałem zrobić podobnie ( pomijając brak "this" i "as" )
TImage( Sender )->Enabled = true; Co skończyło się "Could not find a match for 'TImage::TImage(TObject *)'" Wie ktoś może jak to zrobić? Sporo materiałów na jakie natrafiam jest do Delphi, a jak widać operator as jest specyficzny dla tego języka i w C nie działa :/ Pomocy!
zle rzutujesz..
((TImage*)Sender)->Enabled = true;
Użytkownik fernandez edytował ten post 25 maj 2008, 16:27
zle rzutujesz..
((TImage*)Sender)->Eanbled = true; Ehh..... Jak człowiek nie myśli to popełnia takie błędy... Dzięki wielkie :)
To rzutowanie jest chyba już zdeprecjonowane, nie? cast'ujemy ;)