ďťż

Ładny brzuch

Opanowałem podstawy c++ i już troche programowania obiektowego. Czego mam się uczyć dalej. I jeszcze jedno pytanie do programowania pod windows mam wybrać Burlanda czy Visuala
Użytkownik aras16 edytował ten post 03 lipiec 2007, 16:49


niżej masz taki temat: "Kombajny programistyczne." Zapoznaj się z nim.

Dalej C++... To jest taki język, że jeszcze długo, długo...
Do pracy polecam - Visual C++ Express + PSDK jeżeli chodzi o kompilator Microsoftu, lub CodeBlocks razem z Mingw (jest w paczce).


Do pracy polecam - Visual C++ Express + PSDK Czy on jest darmowy?

CodeBlocks razem z Mingw
Co to w ogóle jest?
I jakie książki mam zakupić bo ja już przerobiłem C++ bez obaw (Brian Overland) oraz Visual C++ 2005 Express Edition Tworzenie aplikacji dla Windows (Rafał Wilczek)
I mam jeszcze jedno pytanko czy c++ przyda mi się w przyszłości czy mam się przerzucić na inny język?(mam dopiero 14 lat).
Użytkownik aras16 edytował ten post 04 lipiec 2007, 12:41


tak jest za free
to drugie to IDE + kompilator :)
żadnej z tych książek co podałeś nie znam ale zależy co chcesz robić - tworzyć gry, programy użytkowe, algorytmika, uC, czy co ?
co do języka to trochę głupie pytanie - to Ci wyjdzie samo w przyszłości tzn. "w praniu" czy jest Ci potrzebny inny język

pozatym zobacz sobie to http://regedit.gamed...inne/SkillTree/
Użytkownik Edas edytował ten post 04 lipiec 2007, 13:38
A w jakim stopniu opanowałeś C++? ;) Tzn. chodzi mi czy na przykład w ogóle wiesz co to jest STL i z czym to się je? Jeśli nie wiesz o czym mówię to jeszcze długa droga przed Tobą do opanowania C++. Ale jeśli znasz to polecam na początek wziąć się za algorytmy, struktury danych niezaimplementowane w STL'u itp. Możesz też się zająć programowanie w Windows, tworzeniem jakiś aplikacji użytkowych/internetowych. Albo też czeka Cię droga kodera gier, co jest chyba najtrudniejszą możliwością, ale dającą najwięcej przyjemności i wszechstronnie rozwijającą ( algorytmów i tak w międzyczasie się będziesz musiał nauczyć ). Ja zaczynałem od Java, później C++ i programowanie zorientowane obiektowo, podstawy OpenGL i teraz DirectX i algorytmy. Obecnie tworzę engine 3D a w międzyczasie uczę się z mojej biblii - Wprowadzenia do algorytmów T.H. Cormen'a :D

O STL i algorytmach coś tam słyszałem a może dacie jakieś linki do algorytmów i STL (w necie jest pełno kursów c++ ale bez przerwy zmienne, prace z tekstem a ja juz chce coś więcej)

http://www.gamedev.p...php?x=view&id=6 podstawy...
Jak będziesz chciał czegoś więcej o algorytmach to będziesz musiał chyba zainwestować w dobrą książkę.

@down Też polecam Cormena. Tylko co niektóre przykłady mogą być trudne, jeżeli nie znasz dobrze matmy. Ja jestem w 1 klasie LO i stwierdzam, że to co miałem dotychczas w szkole to trochę za mało.
Użytkownik Damian.K. edytował ten post 06 lipiec 2007, 12:47
Jeśli chodzi o STL i algorytmy, to zgodzę się z przedmówcą, konieczna jest dobra książka - polecam Wprowadzenie do algorytmów T.H. Cormen'a. Coprawda kosztuje kupę kasy ( 130zł ) ale zdecydowanie jest warta swojej ceny i będziesz z niej korzystał przez długie lata :D


Tylko co niektóre przykłady mogą być trudne, jeżeli nie znasz dobrze matmy
Z matmy mam 5 i 6 ale dopiero mam 14 lat i czy to zaczaje?


Z matmy mam 5 i 6 ale dopiero mam 14 lat i czy to zaczaje?
Jak nie teraz to później. W razie czego przecież ktoś może Ci pomóc, wytłumaczyć jak czegoś nie rozumiesz ;). Grunt to zaparcie do rozszerzenia wiedzy ;).

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • zsf.htw.pl
  •