Ładny brzuch
Wie ktos jak stworzyc projekt aplikacji (.exe) tak by uzyc komponenty z kompilatora? gdzie sa te te komponnetu? C++Builder 6.0 mial odrazu na wieszku :lol:
Yo ziom... www.czakol.prv.pl
no zmartwie cie ;] bo w c++ builderX nie ma komponentow takich jak byly w C++ builderze [w sumie to nie ma komonentow wogle :chytry: ]. w zasadzie zeby dostac jakas namiastke szybkiego tworzenia interfejsu mozesz sobie sciagnac ze strony borlanda "preview" do c++ builderX, ktory umozliwia tworzenie gui w oparciu o wxWidgets [dawniej wxWindows], no ale troche sie rozczarujesz jesli sie przesiadasz z c++ buildera :]
pozdrawiam
pepsi^no1
Moja pierwsza reakcja bya podobna - gdzie s komponenty ??
I teraz do pisania aplikacji okienkowych korzystam z Buildera 6, a do OpenGL i DirectX z Builder-X :D
Abit KT7A-Raid + Athlon 1.33 + 512 MB RAM + R9200 Pro + caa reszta :)
zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl zsf.htw.pl
Yo ziom... www.czakol.prv.pl
no zmartwie cie ;] bo w c++ builderX nie ma komponentow takich jak byly w C++ builderze [w sumie to nie ma komonentow wogle :chytry: ]. w zasadzie zeby dostac jakas namiastke szybkiego tworzenia interfejsu mozesz sobie sciagnac ze strony borlanda "preview" do c++ builderX, ktory umozliwia tworzenie gui w oparciu o wxWidgets [dawniej wxWindows], no ale troche sie rozczarujesz jesli sie przesiadasz z c++ buildera :]
pozdrawiam
pepsi^no1
Moja pierwsza reakcja bya podobna - gdzie s komponenty ??
I teraz do pisania aplikacji okienkowych korzystam z Buildera 6, a do OpenGL i DirectX z Builder-X :D
Abit KT7A-Raid + Athlon 1.33 + 512 MB RAM + R9200 Pro + caa reszta :)