Ładny brzuch
Witam ALL
Mam kolejny problem :(
Mianowicie poniszy kod "pisze" na zaadowanej bitmapie i teraz pytanie jak zapisa zmienion bitmap czyli z naoonym napisem. Tak jak mam obecnie zapisuje mi ale, bitmap pierwotna czyli bez napisu.
void __fastcall TForm1::Button1Click(TObject *Sender) { Graphics::TBitmap* bitmap = new Graphics::TBitmap; bitmap->LoadFromFile("pierwotna.bmp"); Canvas->Draw(0,0,bitmap); Canvas->Font->Name="Arial Narrow bold"; Canvas->Font->Size=14; Canvas->Font->Color = clWhite; Canvas->Brush->Style = bsClear; Canvas->TextOutA(50,18,"Napis"); bitmap->SaveToFile("zmieniona.bmp"); delete bitmap; }
Z Gry Dzikuj za pomoc
_____________________________________________________________________
Poradzilem sobie podchodzc inaczej do zagadnienia :)
void __fastcall TForm1::Button1Click(TObject *Sender) { Graphics::TBitmap *tmp = new Graphics::TBitmap; tmp->LoadFromFile("pierwotna.bmp");"); tmp->Canvas->Draw(0,0,tmp); tmp->Canvas->Font->Name = "Arial Narrow bold"; tmp->Canvas->Font->Size=14; tmp->Canvas->Font->Color = clWhite; tmp->Canvas->Brush->Style = bsClear; tmp->Canvas->TextOutA(50,18,"Napis"); Canvas->Draw(0,0,tmp); tmp->SaveToFile("zmieniony.bmp"); delete tmp; }Pozdrawiam
Uytkownik Darek_c++ edytowa ten post 05 stycze 2007, 01:18
tmp->LoadFromFile("pierwotna.bmp");"); <- wczytujesz bitmape do tmp...
tmp->Canvas->Draw(0,0,tmp); <- i malujesz to co jest w tmp na tmp... Tylko po co? oO
Tylko po co? oO Po to eby naoy napis
tmp->Canvas->TextOutA(50,18,"Napis");
i zapisac z napisem :)
zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl zsf.htw.pl
Mam kolejny problem :(
Mianowicie poniszy kod "pisze" na zaadowanej bitmapie i teraz pytanie jak zapisa zmienion bitmap czyli z naoonym napisem. Tak jak mam obecnie zapisuje mi ale, bitmap pierwotna czyli bez napisu.
void __fastcall TForm1::Button1Click(TObject *Sender) { Graphics::TBitmap* bitmap = new Graphics::TBitmap; bitmap->LoadFromFile("pierwotna.bmp"); Canvas->Draw(0,0,bitmap); Canvas->Font->Name="Arial Narrow bold"; Canvas->Font->Size=14; Canvas->Font->Color = clWhite; Canvas->Brush->Style = bsClear; Canvas->TextOutA(50,18,"Napis"); bitmap->SaveToFile("zmieniona.bmp"); delete bitmap; }
Z Gry Dzikuj za pomoc
_____________________________________________________________________
Poradzilem sobie podchodzc inaczej do zagadnienia :)
void __fastcall TForm1::Button1Click(TObject *Sender) { Graphics::TBitmap *tmp = new Graphics::TBitmap; tmp->LoadFromFile("pierwotna.bmp");"); tmp->Canvas->Draw(0,0,tmp); tmp->Canvas->Font->Name = "Arial Narrow bold"; tmp->Canvas->Font->Size=14; tmp->Canvas->Font->Color = clWhite; tmp->Canvas->Brush->Style = bsClear; tmp->Canvas->TextOutA(50,18,"Napis"); Canvas->Draw(0,0,tmp); tmp->SaveToFile("zmieniony.bmp"); delete tmp; }Pozdrawiam
Uytkownik Darek_c++ edytowa ten post 05 stycze 2007, 01:18
tmp->LoadFromFile("pierwotna.bmp");"); <- wczytujesz bitmape do tmp...
tmp->Canvas->Draw(0,0,tmp); <- i malujesz to co jest w tmp na tmp... Tylko po co? oO
Tylko po co? oO Po to eby naoy napis
tmp->Canvas->TextOutA(50,18,"Napis");
i zapisac z napisem :)