ďťż

Ładny brzuch

Podam kod programu:
#include <cstdlib> #include <iostream> using namespace std; int main(int argc, char *argv[]) { int p1,p2,w1,w2,o1,o2,w; srand (time(0)); p1 = rand ()%3; if (p1= 1 ) { cout << "2+2" << endl; cout << "4" << endl; cout << "2" << endl; cin >> o1 ; if (o1 = 1 ) { w1=1; cout<<"Gut" << endl;} else { w1 = 0 ; cout <<"schlecht" << endl;}} else { if (p1= 2 ) { cout << "3+2" << endl; cout << "6" << endl; cout << "5" << endl; cin >> o1 ; if (o1 = 2 ) { w1=1; cout<<"Gut" << endl;} else { w1 = 0 ; cout <<"schlecht" << endl;}} else { if (p1= 3 ) { cout << "3*2" << endl; cout << "6" << endl; cout << "5" << endl; cin >> o1 ; if (o1 = 1 ) { w1=1; cout<<"Gut" << endl;} else { w1 = 0 ; cout <<"schlecht" << endl;}}}} srand (time(0)); p2 = rand ()%3; if (p2= 1 ) { cout << "2*2" << endl; cout << "4" << endl; cout << "2" << endl; cin >> o2 ; if (o2 = 1 ) { w2=1; cout<<"Gut" << endl;} else { w2 = 0 ; cout <<"schlecht" << endl;}} else { if (p2= 2 ) { cout << "3+8" << endl; cout << "11" << endl; cout << "5" << endl; cin >> o2 ; if (o2 = 1 ) { w2=1; cout<<"Gut" << endl;} else { w2 = 0 ; cout <<"schlecht" << endl;}} else { if (p2= 3 ) { cout << "6*2" << endl; cout << "6" << endl; cout << "12" << endl; cin >> o2 ; if (o2 = 2 ) { w2=1; cout<<"Gut" << endl;} else { w2 = 0 ; cout <<"schlecht" << endl;}}}} cout << "Twoje punkty " << w1+w2 << endl; system("PAUSE"); return EXIT_SUCCESS; }

Dlaczego zawsze pojawaia się napis gut nawet jezeli o1 jest różne od 1, np. : 2,3, itd. ?
Użytkownik qwas edytował ten post 09 kwiecień 2005, 08:14


Dobra dział. Zrobiłem bład. Ma być tak:
#include <cstdlib> #include <iostream> using namespace std; int main(int argc, char *argv[]) { int p1,p2,w1,w2,o1,o2,w; srand (time(0)); p1 = rand ()%3; if (p1= 1 ) { cout << "2+2" << endl; cout << "4" << endl; cout << "2" << endl; cin >> o1 ; if (o1 == 1 ) { w1=1; cout<<"Gut" << endl;} else { w1 = 0 ; cout <<"schlecht" << endl;}} else { if (p1= 2 ) { cout << "3+2" << endl; cout << "6" << endl; cout << "5" << endl; cin >> o1 ; if (o1 == 2 ) { w1=1; cout<<"Gut" << endl;} else { w1 = 0 ; cout <<"schlecht" << endl;}} else { if (p1= 3 ) { cout << "3*2" << endl; cout << "6" << endl; cout << "5" << endl; cin >> o1 ; if (o1 == 1 ) { w1=1; cout<<"Gut" << endl;} else { w1 = 0 ; cout <<"schlecht" << endl;}}}} srand (time(0)); p2 = rand ()%3; if (p2= 1 ) { cout << "2*2" << endl; cout << "4" << endl; cout << "2" << endl; cin >> o2 ; if (o2 == 1 ) { w2=1; cout<<"Gut" << endl;} else { w2 = 0 ; cout <<"schlecht" << endl;}} else { if (p2= 2 ) { cout << "3+8" << endl; cout << "11" << endl; cout << "5" << endl; cin >> o2 ; if (o2 == 1 ) { w2=1; cout<<"Gut" << endl;} else { w2 = 0 ; cout <<"schlecht" << endl;}} else { if (p2= 3 ) { cout << "6*2" << endl; cout << "6" << endl; cout << "12" << endl; cin >> o2 ; if (o2 == 2 ) { w2=1; cout<<"Gut" << endl;} else { w2 = 0 ; cout <<"schlecht" << endl;}}}} cout << "Twoje punkty " << w1+w2 << endl; system("PAUSE"); return EXIT_SUCCESS; }

Taraz mam inny proble. Dlaczego komputer zawsze losuje te same liczby?
Użytkownik qwas edytował ten post 09 kwiecień 2005, 08:17
Musisz na początku dodać funkcję Randomize();

Pozdro for All


Musisz na początku dodać funkcję Randomize();

Pozdro for All



Szczerze mówiąc to tego kodu nie czytałem :D ale funckję Randomize() wywołaj przed wywołaniem funkcji random();

Pozdro for All

no jakbys czytal to zauwazylbys ze to jest C++


no jakbys czytal to zauwazylbys ze to jest C++

taaak? :) no to fajnie, pokaz mi gdzie w stdlib.h jest Randomize() i random(), bo ja myslalem ze jest rand () i srand ()

Jak wogóle ci się to kompiluje? :P Przecież nie masz dołączonego pliku nagłówkowego time.h
Spróbuj zrobić tak inicjalizacje generatora:
srand((unsigned)time(NULL));

i dołącz na początku time.h
#include<time.h> #include<iostream>

if (p1= 1 ) /* ... */ if (p1= 2 ) /* ... */ if (p1= 3 ) /* ... */ if (p2= 1 ) /* ... */ if (p2= 2 ) /* ... */ if (p2= 3 )
nie powinno być tak:
if (p1==1 ) /* ... */ if (p1==2 ) /* ... */ if (p1==3 ) /* ... */ if (p2==1 ) /* ... */ if (p2==2 ) /* ... */ if (p2==3 )
??


taaak? :) no to fajnie, pokaz mi gdzie w stdlib.h jest Randomize() i random(), bo ja myslalem ze jest rand () i srand ()

hahaha :) i w dalszym ciagu ja mam racje, w C++ nie ma random ani randomize ;) po prostu to sa dodatkowe makra twojego kompilatora, prosze, plik stdlib.h z DevCpp:

/* * stdlib.h * This file has no copyright assigned and is placed in the Public Domain. * This file is a part of the mingw-runtime package. * No warranty is given; refer to the file DISCLAIMER within the package. * * Definitions for common types, variables, and functions. * */ #ifndef _STDLIB_H_ #define _STDLIB_H_ /* All the headers include this file. */ #include <_mingw.h> #define __need_size_t #define __need_wchar_t #define __need_NULL #ifndef RC_INVOKED #include <stddef.h> #endif /* RC_INVOKED */ /* * RAND_MAX is the maximum value that may be returned by rand. * The minimum is zero. */ #define RAND_MAX 0x7FFF /* * These values may be used as exit status codes. */ #define EXIT_SUCCESS 0 #define EXIT_FAILURE 1 /* * Definitions for path name functions. * NOTE: All of these values have simply been chosen to be conservatively high. *       Remember that with long file names we can no longer depend on *       extensions being short. */ #ifndef __STRICT_ANSI__ #ifndef MAX_PATH #define MAX_PATH (260) #endif #define _MAX_PATH MAX_PATH #define _MAX_DRIVE (3) #define _MAX_DIR 256 #define _MAX_FNAME 256 #define _MAX_EXT 256 #endif /* Not __STRICT_ANSI__ */ #ifndef RC_INVOKED #ifdef __cplusplus extern "C" { #endif #if !defined (__STRICT_ANSI__) /* * This seems like a convenient place to declare these variables, which * give programs using WinMain (or main for that matter) access to main-ish * argc and argv. environ is a pointer to a table of environment variables. * NOTE: Strings in _argv and environ are ANSI strings. */ extern int _argc; extern char** _argv; /* imports from runtime dll of the above variables */ #ifdef __MSVCRT__ extern int*  __cdecl   __p___argc(void); extern char*** __cdecl  __p___argv(void); extern wchar_t***  __cdecl __p___wargv(void); #define __argc (*__p___argc()) #define __argv (*__p___argv()) #define __wargv (*__p___wargv()) #else /* !MSVCRT */ #ifndef __DECLSPEC_SUPPORTED extern int*    _imp____argc_dll; extern char***  _imp____argv_dll; #define __argc (*_imp____argc_dll) #define __argv (*_imp____argv_dll) #else /* __DECLSPEC_SUPPORTED */ __MINGW_IMPORT int    __argc_dll; __MINGW_IMPORT char**  __argv_dll; #define __argc __argc_dll #define __argv __argv_dll #endif /* __DECLSPEC_SUPPORTED */ #endif /* __MSVCRT */ #endif /* __STRICT_ANSI__ */ /* * Also defined in ctype.h. */ #ifndef MB_CUR_MAX #ifdef __DECLSPEC_SUPPORTED # ifdef __MSVCRT__ #  define MB_CUR_MAX __mb_cur_max   __MINGW_IMPORT int __mb_cur_max; # else  /* not __MSVCRT */ #  define MB_CUR_MAX __mb_cur_max_dll   __MINGW_IMPORT int __mb_cur_max_dll; # endif  /* not __MSVCRT */ #else  /* ! __DECLSPEC_SUPPORTED */ # ifdef __MSVCRT__   extern int* _imp____mbcur_max; #  define MB_CUR_MAX (*_imp____mb_cur_max) # else  /* not __MSVCRT */   extern int*  _imp____mbcur_max_dll; #  define MB_CUR_MAX (*_imp____mb_cur_max_dll) # endif  /* not __MSVCRT */ #endif   /*  __DECLSPEC_SUPPORTED */ #endif  /* MB_CUR_MAX */ /* * MS likes to declare errno in stdlib.h as well. */ #ifdef _UWIN #undef errno extern int errno; #else _CRTIMP int* __cdecl _errno(void); #define errno  (*_errno()) #endif _CRTIMP int* __cdecl __doserrno(void); #define _doserrno (*__doserrno()) #if !defined (__STRICT_ANSI__) /* * Use environ from the DLL, not as a global. */ #ifdef __MSVCRT__  extern _CRTIMP char *** __cdecl __p__environ(void);  extern _CRTIMP wchar_t *** __cdecl  __p__wenviron(void); # define _environ (*__p__environ()) # define _wenviron (*__p__wenviron()) #else /* ! __MSVCRT__ */ # ifndef __DECLSPEC_SUPPORTED    extern char *** _imp___environ_dll; #   define _environ (*_imp___environ_dll) # else /* __DECLSPEC_SUPPORTED */    __MINGW_IMPORT char ** _environ_dll; #   define _environ _environ_dll # endif /* __DECLSPEC_SUPPORTED */ #endif /* ! __MSVCRT__ */ #define environ _environ #ifdef __MSVCRT__ /* One of the MSVCRTxx libraries */ #ifndef __DECLSPEC_SUPPORTED  extern int* _imp___sys_nerr; # define sys_nerr (*_imp___sys_nerr) #else /* __DECLSPEC_SUPPORTED */  __MINGW_IMPORT int _sys_nerr; # ifndef _UWIN #   define sys_nerr _sys_nerr # endif /* _UWIN */ #endif /* __DECLSPEC_SUPPORTED */ #else /* ! __MSVCRT__ */ /* CRTDLL run time library */ #ifndef __DECLSPEC_SUPPORTED  extern int* _imp___sys_nerr_dll; # define sys_nerr (*_imp___sys_nerr_dll) #else /* __DECLSPEC_SUPPORTED */  __MINGW_IMPORT int _sys_nerr_dll; # define sys_nerr _sys_nerr_dll #endif /* __DECLSPEC_SUPPORTED */ #endif /* ! __MSVCRT__ */ #ifndef __DECLSPEC_SUPPORTED extern char*** _imp__sys_errlist; #define sys_errlist (*_imp___sys_errlist) #else /* __DECLSPEC_SUPPORTED */ __MINGW_IMPORT char* _sys_errlist[]; #ifndef _UWIN #define sys_errlist _sys_errlist #endif /* _UWIN */ #endif /* __DECLSPEC_SUPPORTED */ /* * OS version and such constants. */ #ifdef __MSVCRT__ /* msvcrtxx.dll */ extern _CRTIMP unsigned __cdecl int* __p__osver(void); extern _CRTIMP unsigned __cdecl int* __p__winver(void); extern _CRTIMP unsigned __cdecl int* __p__winmajor(void); extern _CRTIMP unsigned __cdecl int* __p__winminor(void); #ifndef __DECLSPEC_SUPPORTED # define _osver  (*__p__osver()) # define _winver (*__p__winver()) # define _winmajor (*__p__winmajor()) # define _winminor (*__p__winminor()) #else __MINGW_IMPORT unsigned int _osver; __MINGW_IMPORT unsigned int _winver; __MINGW_IMPORT unsigned int _winmajor; __MINGW_IMPORT unsigned int _winminor; #endif /* __DECLSPEC_SUPPORTED */ #else /* Not msvcrtxx.dll, thus crtdll.dll */ #ifndef __DECLSPEC_SUPPORTED extern unsigned int* _imp___osver_dll; extern unsigned int* _imp___winver_dll; extern unsigned int* _imp___winmajor_dll; extern unsigned int* _imp___winminor_dll; #define _osver  (*_imp___osver_dll) #define _winver  (*_imp___winver_dll) #define _winmajor (*_imp___winmajor_dll) #define _winminor (*_imp___winminor_dll) #else /* __DECLSPEC_SUPPORTED */ __MINGW_IMPORT unsigned int _osver_dll; __MINGW_IMPORT unsigned int _winver_dll; __MINGW_IMPORT unsigned int _winmajor_dll; __MINGW_IMPORT unsigned int _winminor_dll; #define _osver  _osver_dll #define _winver  _winver_dll #define _winmajor _winmajor_dll #define _winminor _winminor_dll #endif /* __DECLSPEC_SUPPORTED */ #endif #if defined  __MSVCRT__ /* although the _pgmptr is exported as DATA, * be safe and use the access function __p__pgmptr() to get it. */ _CRTIMP char** __cdecl __p__pgmptr(void); #define _pgmptr     (*__p__pgmptr()) _CRTIMP wchar_t** __cdecl __p__wpgmptr(void); #define _wpgmptr    (*__p__wpgmptr()) #else /* ! __MSVCRT__ */ # ifndef __DECLSPEC_SUPPORTED  extern char** __imp__pgmptr_dll; # define _pgmptr (*_imp___pgmptr_dll) # else /* __DECLSPEC_SUPPORTED */ __MINGW_IMPORT char* _pgmptr_dll; # define _pgmptr _pgmptr_dll # endif /* __DECLSPEC_SUPPORTED */ /* no wide version in CRTDLL */ #endif /* __MSVCRT__ */ /* * This variable determines the default file mode. * TODO: Which flags work? */ #if !defined (__DECLSPEC_SUPPORTED) || defined (__IN_MINGW_RUNTIME) #ifdef __MSVCRT__ extern int* _imp___fmode; #define _fmode (*_imp___fmode) #else /* CRTDLL */ extern int* _imp___fmode_dll; #define _fmode (*_imp___fmode_dll) #endif #else /* __DECLSPEC_SUPPORTED */ #ifdef __MSVCRT__ __MINGW_IMPORT  int _fmode; #else /* ! __MSVCRT__ */ __MINGW_IMPORT  int _fmode_dll; #define _fmode _fmode_dll #endif /* ! __MSVCRT__ */ #endif /* __DECLSPEC_SUPPORTED */ #endif /* Not __STRICT_ANSI__ */ _CRTIMP double __cdecl atof (const char*); _CRTIMP int __cdecl atoi (const char*); _CRTIMP long __cdecl  atol (const char*); #if !defined (__STRICT_ANSI__) _CRTIMP int __cdecl _wtoi (const wchar_t *); _CRTIMP long __cdecl _wtol (const wchar_t *); #endif _CRTIMP double __cdecl strtod (const char*, char**); #if !defined __NO_ISOCEXT  /* extern stub in static libmingwex.a */ __CRT_INLINE float __cdecl strtof (const char *nptr, char **endptr)  { return (strtod (nptr, endptr));} long double __cdecl strtold (const char * __restrict__, char ** __restrict__); #endif /* __NO_ISOCEXT */ _CRTIMP long __cdecl strtol (const char*, char**, int); _CRTIMP unsigned long __cdecl strtoul (const char*, char**, int); #ifndef _WSTDLIB_DEFINED /*  also declared in wchar.h */ _CRTIMP double __cdecl wcstod (const wchar_t*, wchar_t**); #if !defined __NO_ISOCEXT /* extern stub in static libmingwex.a */ __CRT_INLINE float __cdecl wcstof( const wchar_t *nptr, wchar_t **endptr) {  return (wcstod(nptr, endptr)); } long double __cdecl wcstold (const wchar_t * __restrict__, wchar_t ** __restrict__); #endif /* __NO_ISOCEXT */ _CRTIMP long __cdecl wcstol (const wchar_t*, wchar_t**, int); _CRTIMP unsigned long __cdecl wcstoul (const wchar_t*, wchar_t**, int); #define _WSTDLIB_DEFINED #endif _CRTIMP size_t __cdecl wcstombs (char*, const wchar_t*, size_t); _CRTIMP int __cdecl wctomb  (char*, wchar_t); _CRTIMP int __cdecl mblen  (const char*, size_t); _CRTIMP size_t __cdecl mbstowcs (wchar_t*, const char*, size_t); _CRTIMP int __cdecl mbtowc  (wchar_t*, const char*, size_t); _CRTIMP int __cdecl rand (void); _CRTIMP void __cdecl srand (unsigned int); _CRTIMP void* __cdecl calloc (size_t, size_t) __MINGW_ATTRIB_MALLOC; _CRTIMP void* __cdecl malloc (size_t) __MINGW_ATTRIB_MALLOC; _CRTIMP void* __cdecl realloc (void*, size_t); _CRTIMP void __cdecl free (void*); _CRTIMP void __cdecl abort (void) __MINGW_ATTRIB_NORETURN; _CRTIMP void __cdecl exit (int) __MINGW_ATTRIB_NORETURN; /* Note: This is in startup code, not imported directly from dll */ int __cdecl atexit (void (*)(void)); _CRTIMP int __cdecl system (const char*); _CRTIMP char* __cdecl getenv (const char*); /* bsearch and qsort are also in non-ANSI header search.h  */ _CRTIMP void* __cdecl bsearch (const void*, const void*, size_t, size_t,     int (*)(const void*, const void*)); _CRTIMP void __cdecl qsort (void*, size_t, size_t,     int (*)(const void*, const void*)); _CRTIMP int __cdecl abs (int) __MINGW_ATTRIB_CONST; _CRTIMP long __cdecl labs (long) __MINGW_ATTRIB_CONST; /* * div_t and ldiv_t are structures used to return the results of div and * ldiv. * * NOTE: div and ldiv appear not to work correctly unless *       -fno-pcc-struct-return is specified. This is included in the *       mingw32 specs file. */ typedef struct { int quot, rem; } div_t; typedef struct { long quot, rem; } ldiv_t; _CRTIMP div_t __cdecl div (int, int) __MINGW_ATTRIB_CONST; _CRTIMP ldiv_t __cdecl ldiv (long, long) __MINGW_ATTRIB_CONST; #if !defined (__STRICT_ANSI__) /* * NOTE: Officially the three following functions are obsolete. The Win32 API *       functions SetErrorMode, Beep and Sleep are their replacements. */ _CRTIMP void __cdecl _beep (unsigned int, unsigned int); _CRTIMP void __cdecl _seterrormode (int); _CRTIMP void __cdecl _sleep (unsigned long); _CRTIMP void __cdecl _exit (int) __MINGW_ATTRIB_NORETURN; /* _onexit is MS extension. Use atexit for portability.  */ /* Note: This is in startup code, not imported directly from dll */ typedef  int (* _onexit_t)(void); _onexit_t __cdecl _onexit( _onexit_t ); _CRTIMP int __cdecl _putenv (const char*); _CRTIMP void __cdecl _searchenv (const char*, const char*, char*); _CRTIMP char* __cdecl _ecvt (double, int, int*, int*); _CRTIMP char* __cdecl _fcvt (double, int, int*, int*); _CRTIMP char* __cdecl _gcvt (double, int, char*); _CRTIMP void __cdecl _makepath (char*, const char*, const char*, const char*, const char*); _CRTIMP void __cdecl _splitpath (const char*, char*, char*, char*, char*); _CRTIMP char* __cdecl _fullpath (char*, const char*, size_t); _CRTIMP char* __cdecl _itoa (int, char*, int); _CRTIMP char* __cdecl _ltoa (long, char*, int); _CRTIMP char* __cdecl   _ultoa(unsigned long, char*, int); _CRTIMP wchar_t* __cdecl  _itow (int, wchar_t*, int); _CRTIMP wchar_t* __cdecl  _ltow (long, wchar_t*, int); _CRTIMP wchar_t* __cdecl  _ultow (unsigned long, wchar_t*, int); #ifdef __MSVCRT__ _CRTIMP __int64 __cdecl _atoi64(const char *); _CRTIMP char* __cdecl _i64toa(__int64, char *, int); _CRTIMP char* __cdecl _ui64toa(unsigned __int64, char *, int); _CRTIMP __int64 __cdecl _wtoi64(const wchar_t *); _CRTIMP wchar_t* __cdecl _i64tow(__int64, wchar_t *, int); _CRTIMP wchar_t* __cdecl _ui64tow(unsigned __int64, wchar_t *, int); _CRTIMP wchar_t* __cdecl _wgetenv(const wchar_t*); _CRTIMP int __cdecl  _wputenv(const wchar_t*); _CRTIMP void __cdecl _wsearchenv(const wchar_t*, const wchar_t*, wchar_t*); _CRTIMP void __cdecl    _wmakepath(wchar_t*, const wchar_t*, const wchar_t*, const wchar_t*, const wchar_t*); _CRTIMP void __cdecl _wsplitpath (const wchar_t*, wchar_t*, wchar_t*, wchar_t*, wchar_t*); _CRTIMP wchar_t* __cdecl    _wfullpath (wchar_t*, const wchar_t*, size_t); _CRTIMP unsigned int __cdecl _rotl(unsigned int, int) __MINGW_ATTRIB_CONST; _CRTIMP unsigned int __cdecl _rotr(unsigned int, int) __MINGW_ATTRIB_CONST; _CRTIMP unsigned long __cdecl _lrotl(unsigned long, int) __MINGW_ATTRIB_CONST; _CRTIMP unsigned long __cdecl _lrotr(unsigned long, int) __MINGW_ATTRIB_CONST; #endif #ifndef _NO_OLDNAMES _CRTIMP int __cdecl putenv (const char*); _CRTIMP void __cdecl searchenv (const char*, const char*, char*); _CRTIMP char* __cdecl itoa (int, char*, int); _CRTIMP char* __cdecl ltoa (long, char*, int); #ifndef _UWIN _CRTIMP char* __cdecl ecvt (double, int, int*, int*); _CRTIMP char* __cdecl fcvt (double, int, int*, int*); _CRTIMP char* __cdecl gcvt (double, int, char*); #endif /* _UWIN */ #endif /* Not _NO_OLDNAMES */ #endif /* Not __STRICT_ANSI__ */ /* C99 names */ #if !defined __NO_ISOCEXT /* externs in static libmingwex.a */ /* C99 name for _exit */ void __cdecl _Exit(int) __MINGW_ATTRIB_NORETURN; #ifndef __STRICT_ANSI__   /* inline using non-ansi functions */ __CRT_INLINE void __cdecl _Exit(int status) {  _exit(status); } #endif typedef struct { long long quot, rem; } lldiv_t; lldiv_t __cdecl lldiv (long long, long long) __MINGW_ATTRIB_CONST; __CRT_INLINE long long __cdecl llabs(long long _j)  {return (_j >= 0 ? _j : -_j);} long long  __cdecl strtoll (const char* __restrict__, char** __restrict, int); unsigned long long  __cdecl strtoull (const char* __restrict__, char** __restrict__, int); #if defined (__MSVCRT__) /* these are stubs for MS _i64 versions */ long long  __cdecl atoll (const char *); #if !defined (__STRICT_ANSI__) long long  __cdecl wtoll (const wchar_t *); char* __cdecl lltoa (long long, char *, int); char* __cdecl ulltoa (unsigned long long , char *, int); wchar_t* __cdecl lltow (long long, wchar_t *, int); wchar_t* __cdecl ulltow (unsigned long long, wchar_t *, int);  /* inline using non-ansi functions */ __CRT_INLINE long long  __cdecl atoll (const char * _c) { return _atoi64 (_c); } __CRT_INLINE char*  __cdecl lltoa (long long _n, char * _c, int _i) { return _i64toa (_n, _c, _i); } __CRT_INLINE char*  __cdecl ulltoa (unsigned long long _n, char * _c, int _i) { return _ui64toa (_n, _c, _i); } __CRT_INLINE long long  __cdecl wtoll (const wchar_t * _w)  { return _wtoi64 (_w); } __CRT_INLINE wchar_t*  __cdecl lltow (long long _n, wchar_t * _w, int _i) { return _i64tow (_n, _w, _i); } __CRT_INLINE wchar_t*  __cdecl ulltow (unsigned long long _n, wchar_t * _w, int _i) { return _ui64tow (_n, _w, _i); } #endif /* (__STRICT_ANSI__)  */ #endif /* __MSVCRT__ */ #endif /* !__NO_ISOCEXT */ #ifdef __cplusplus } #endif #endif /* Not RC_INVOKED */ #endif /* Not _STDLIB_H_ */

i co zatkalo? prosze wiecej nie kwestionowac tego co mowie. twoja wypowiedz nie jest prawdziwa dla wszystkich kompilatorow, wiec jest bledna po prostu :)
Użytkownik marcepanowy_kapturek edytował ten post 09 kwiecień 2005, 14:07
No i co z tego, że makra, makra można zaprojektować żeby działały tak jak dana funkcja, po drugie moja odpowiedź jest prawdziwa, bo program działa z załączoną biblioteką, po trzecie jak koniecznie chcesz się kłucić, to na priv a nie zaśmiecaj forum...

Pozdro for All


No i co z tego, że makra, makra można zaprojektować żeby działały tak jak dana funkcja, po drugie moja odpowiedź jest prawdziwa, bo program działa z załączoną biblioteką, po trzecie jak koniecznie chcesz się kłucić, to na priv a nie zaśmiecaj forum...

PS. Pytałeś gdzie w stdlib jest deklaracja random i Randomize, pokazałem Ci to się nie sprzeczaj...
Pozdro for All

pojebalo cie koles? czytasz co pisze? to co napisales dziala na TWOIM kompilatorze. na moim NIE ZADZIALA. wiec twoja odpowiedz jest bledna. zrozum to wreszcie. random i randomize nie sa w standardzie C++.

Po pierwsze nie pisz do mnie koleś, bo nie jestem twoim kolegą, po drugie nie jesteś autorem tematu i nie wiesz czy autor ma tę samą wersję biblioteki co ja, po trzecie, to że nie kompiluje się u ciebie nie znaczy, że odpowiedź jest błędna (bo nie udzielałem jej tobie), po czwarte to ja zakładałem, że autor ma tę samą wersję biblioteki z tą właśnie makrodefinicją - wniosek ODPOWIEDŹ POPRAWNA. A po piąte to priv a nie publiczne forum...

Pozdro for All

nie na priv, bo jesli on ma inna biblioteke to wprowadzasz go w blad. twoja odpowiedz bylaby dobra gdyby dzialala u kazdego, a ze tak nie jest, to nie jest poprawna. a tak BTW to jaki masz kompilator? bo w moim VC++ 6.0 tez nie ma random/randomize. BO TEGO NIE MA W STANDARDZIE.

A czy ja twierdze, że random i Randomize są w standardzie C++? Większość początkujących z tąd kożysta z Borlanda, a Borland swoją bibliotekę w to wyposaża...

Pozdro for All

no to teraz to powiedziales bardzo madra rzecz :D czy jego program wyglada jakby byl kompilowany borlandem? bo ja rozumiem ze mowisz o BCB. jesli nie to mnie popraw ;D aha, zapomnialem ze ty nie czytales jego kodu. wiec najpierw przeczytaj zanim cos powiesz.

Przecież to jest program, który działa w konsoli więc na jakiej podstawie identyfikujesz kompilator :huh: Wg. Ciebie każdy definiuje inaczej funkcję główną, czy co?

Pozdro for All

no bo ten program nie wyglada jak pisany w BCB :) a zwyklego kompilatora C++ borlanda raczej nikt juz nie uzywa :D

Ale co Ci nie pasuje? Pisany jest w z użyciem "nowego" standardu, czyli załączenie przestrzeni nazw, no i wg. Ciebie tak się nie da zrobić w BCB ?

Pozdro for All

dobra, zeszlismy z tematu. nie wiem czemu sie do mnie dowalasz, nie napisalem ani jednej nieprawdziwej rzeczy, ty natomiast tak. koniec tematu.

Ja się nie dowalam, to Ty zarzuciłeś mi, że nie odróżniam Pascala od C++. A teraz wyszło, na moje, bo nie wiesz co napisać i już piszesz "koniec tematu"...ehh. No ale OK, żegnam.

Pozdro for All

Marcepanowy kaprurek ma racje, takie nazwy funkcji są tylko w BCB, ale się już nie kłućcie.

Może autor topciu napisze czy dalej ma problem jakiś?


Ja się nie dowalam, to Ty zarzuciłeś mi, że nie odróżniam Pascala od C++. A teraz wyszło, na moje, bo nie wiesz co napisać i już piszesz "koniec tematu"...ehh. No ale OK, żegnam.

Pozdro for All

ech, jak do tej pory to nie napisales ANI jednego madrego posta w tym teamcie, wiec nie wyjezdzaj mi z czyms takim dobra? i nastepnym razem czytaj co inni pisza "mistrzu" "hackerze" "znawco" "ekspercie"

Chciałbym dodać, że w Visual C++ .NET 2003 funkcja rand() nie potrzebuje ustawiania żadnych dodatkowych "ziaren" przez funkcję srand(). Rand() losuje przy każdym wywołaniu inną liczbę niezależnie od tego czy w kodzie te funkcje są wywoływane zaraz po sobie. W Visualu 6.0 jeszcze trzeba ustawiać "ziarno".

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • zsf.htw.pl
  •