Ĺadny brzuch
Może mi ktoś wytłumaczyć jaka jest różnica między typem pisanym małymi a dużymi literami, np.
BOOL a bool
BOOL GetUserName(LPTSTR lpBuffer,LPDWORD nSize);
LPTSTR - ?
LPDWORD - ?
Gdzie moge znaleźć więcej informacji na temat tych typów ?
Taka, że bool to typ wbudowany do języka C++, podczas gdy BOOL to #define używany w WinAPI. W czasach powstawania WinAPI język C++ [a więc i C] nie posiadał typu bool, więc powstał #define [jakich w WinAPI wiele] tworzący typ BOOL, który tak na prawdę reprezentuje chyba zwykłego int'a.
//EDIT
LPTSTR to albo const char*, albo const wchar_t*.
PLDWORD to wskaźnik na DWORD.
Więcej informacji o tych typach możesz znaleść przeglądając nagłówki Windowsa, lub w msdn.microsoft.com.
Użytkownik TeMPOraL edytował ten post 01 czerwiec 2005, 17:03
Dziękuje ! TeMPOraL jesteś wielki :excl:
//--------------------------------------------------------------------------- typedef struct _MEMORYSTATUS { DWORD dwLength; // dwLength, pole na rozmiar struktury DWORD dwMemoryLoad; //dwMemoryLoad, proces pamięci w użyciu DWORD dwTotalPhys; // dwTotalPhys bajty fizycznej pamięci DWORD dwAvailPhys; // dwAvailPhys wolne fizyczne bajty pamięci DWORD dwTotalPageFile; // dwTotalPageFile bajty pliku stronicowania DWORD dwAvailPageFile; // dwAvailPageFile wolne bajty pliku stronicowania DWORD dwTotalVirtual; // dwTotalVirtual bajty użytkownika przestrzeni adresu DWORD dwAvailVirtual; // dwAvailVirtual wolne bajty użytkownika } MEMORYSTATUS, *LPMEMORYSTATUS; //---------------------------------------------------------------------------
Jak coś takiego opisać bo ja nie wiem? Definicja struktury MEMORYSTATUS to zamało.
zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl zsf.htw.pl
BOOL a bool
BOOL GetUserName(LPTSTR lpBuffer,LPDWORD nSize);
LPTSTR - ?
LPDWORD - ?
Gdzie moge znaleźć więcej informacji na temat tych typów ?
Taka, że bool to typ wbudowany do języka C++, podczas gdy BOOL to #define używany w WinAPI. W czasach powstawania WinAPI język C++ [a więc i C] nie posiadał typu bool, więc powstał #define [jakich w WinAPI wiele] tworzący typ BOOL, który tak na prawdę reprezentuje chyba zwykłego int'a.
//EDIT
LPTSTR to albo const char*, albo const wchar_t*.
PLDWORD to wskaźnik na DWORD.
Więcej informacji o tych typach możesz znaleść przeglądając nagłówki Windowsa, lub w msdn.microsoft.com.
Użytkownik TeMPOraL edytował ten post 01 czerwiec 2005, 17:03
Dziękuje ! TeMPOraL jesteś wielki :excl:
//--------------------------------------------------------------------------- typedef struct _MEMORYSTATUS { DWORD dwLength; // dwLength, pole na rozmiar struktury DWORD dwMemoryLoad; //dwMemoryLoad, proces pamięci w użyciu DWORD dwTotalPhys; // dwTotalPhys bajty fizycznej pamięci DWORD dwAvailPhys; // dwAvailPhys wolne fizyczne bajty pamięci DWORD dwTotalPageFile; // dwTotalPageFile bajty pliku stronicowania DWORD dwAvailPageFile; // dwAvailPageFile wolne bajty pliku stronicowania DWORD dwTotalVirtual; // dwTotalVirtual bajty użytkownika przestrzeni adresu DWORD dwAvailVirtual; // dwAvailVirtual wolne bajty użytkownika } MEMORYSTATUS, *LPMEMORYSTATUS; //---------------------------------------------------------------------------
Jak coś takiego opisać bo ja nie wiem? Definicja struktury MEMORYSTATUS to zamało.