Ładny brzuch
Witam
Chodzi o modyfikacje algorytmu jazdy przeciwnikow komputerowych na bardziej realistyczny. Kod zrodlowy jest udostepniony ( http://www.zuzel2001...zel2002_src.zip ) trzeba go tylko zmodyfikowac :) najlepiej zeby programista znal sie na zuzlu, wiecej o popularnych kreskach mozna poczytac, zobaczyc screeny na stronie www.zuzel2001.prv.pl . Do do kompilacji wymaga c++ builder 6 w wersji enterprise lub proffesional, nie kopiluje sie na wersji c++ builder 6 personal .
Gre mozna pobrac stad: http://www.kreski.se...k=zuzel2001.zip
KOD JEST NA LICENCJI GPL
Kontakt: GG: 2475150 , mail: kaczor237@poczta.onet.pl
pozdrawiam !
Uytkownik kaczor237 edytowa ten post 28 maj 2005, 20:27
Witam
Chodzi o modyfikacje algorytmu jazdy przeciwnikow komputerowych na bardziej realistyczny. Kod zrodlowy jest udostepniony ( http://www.zuzel2001...zel2002_src.zip ) trzeba go tylko zmodyfikowac :) najlepiej zeby programista znal sie na zuzlu, wiecej o popularnych kreskach mozna poczytac, zobaczyc screeny na stronie www.zuzel2001.prv.pl . Do do kompilacji wymaga c++ builder 6 w wersji enterprise lub proffesional, nie kopiluje sie na wersji c++ builder 6 personal .
Gre mozna pobrac stad: http://www.kreski.se...k=zuzel2001.zip
Kontakt: GG: 2475150 , mail: kaczor237@poczta.onet.pl
pozdrawiam !
a kto ma kase na c++ builder 6 pro czy ent?
Witam
Chodzi o modyfikacje algorytmu jazdy przeciwnikow komputerowych na bardziej realistyczny. Kod zrodlowy jest udostepniony ( http://www.zuzel2001...zel2002_src.zip ) trzeba go tylko zmodyfikowac :) najlepiej zeby programista znal sie na zuzlu, wiecej o popularnych kreskach mozna poczytac, zobaczyc screeny na stronie www.zuzel2001.prv.pl . Do do kompilacji wymaga c++ builder 6 w wersji enterprise lub proffesional, nie kopiluje sie na wersji c++ builder 6 personal .
Gre mozna pobrac stad: http://www.kreski.se...k=zuzel2001.zip
Kontakt: GG: 2475150 , mail: kaczor237@poczta.onet.pl
pozdrawiam !
Superrrrr gierka :):):)
Ocena 9 /10
:P
10 jest dla Reala :) za 3D
zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl zsf.htw.pl
Chodzi o modyfikacje algorytmu jazdy przeciwnikow komputerowych na bardziej realistyczny. Kod zrodlowy jest udostepniony ( http://www.zuzel2001...zel2002_src.zip ) trzeba go tylko zmodyfikowac :) najlepiej zeby programista znal sie na zuzlu, wiecej o popularnych kreskach mozna poczytac, zobaczyc screeny na stronie www.zuzel2001.prv.pl . Do do kompilacji wymaga c++ builder 6 w wersji enterprise lub proffesional, nie kopiluje sie na wersji c++ builder 6 personal .
Gre mozna pobrac stad: http://www.kreski.se...k=zuzel2001.zip
KOD JEST NA LICENCJI GPL
Kontakt: GG: 2475150 , mail: kaczor237@poczta.onet.pl
pozdrawiam !
Uytkownik kaczor237 edytowa ten post 28 maj 2005, 20:27
Witam
Chodzi o modyfikacje algorytmu jazdy przeciwnikow komputerowych na bardziej realistyczny. Kod zrodlowy jest udostepniony ( http://www.zuzel2001...zel2002_src.zip ) trzeba go tylko zmodyfikowac :) najlepiej zeby programista znal sie na zuzlu, wiecej o popularnych kreskach mozna poczytac, zobaczyc screeny na stronie www.zuzel2001.prv.pl . Do do kompilacji wymaga c++ builder 6 w wersji enterprise lub proffesional, nie kopiluje sie na wersji c++ builder 6 personal .
Gre mozna pobrac stad: http://www.kreski.se...k=zuzel2001.zip
Kontakt: GG: 2475150 , mail: kaczor237@poczta.onet.pl
pozdrawiam !

a kto ma kase na c++ builder 6 pro czy ent?

Witam
Chodzi o modyfikacje algorytmu jazdy przeciwnikow komputerowych na bardziej realistyczny. Kod zrodlowy jest udostepniony ( http://www.zuzel2001...zel2002_src.zip ) trzeba go tylko zmodyfikowac :) najlepiej zeby programista znal sie na zuzlu, wiecej o popularnych kreskach mozna poczytac, zobaczyc screeny na stronie www.zuzel2001.prv.pl . Do do kompilacji wymaga c++ builder 6 w wersji enterprise lub proffesional, nie kopiluje sie na wersji c++ builder 6 personal .
Gre mozna pobrac stad: http://www.kreski.se...k=zuzel2001.zip
Kontakt: GG: 2475150 , mail: kaczor237@poczta.onet.pl
pozdrawiam !

Superrrrr gierka :):):)
Ocena 9 /10
:P
10 jest dla Reala :) za 3D